Overveje at give slideshow lidt længere live tid
Tak for ros til design og ligne
Grund til at jeg skriger det 2 gang det er pga så kan google bedre lidt det hvis de kan finde titlen og ligne på siden også så kan google godt lide det men jeg synes og det ser grimt ud men hvis det bare kan give mig bedre adgang til siden så må jeg lige gøre det i noget tid. Men jeg vil nok tag det væk.
Skal jeg såp skrive "info om mebe". Men titler og url bliver nok stadig information fordi ellers bliver google forvirret da google webmaster tool har givet mig 114 fejl med links og ligne som jeg ikke forstå hvorfor
skal have kigget på hvorfor jeg har så mange fejl på siden når det er ?? .
Grunden til at jeg ikke har kode box lige nu og her. Det er fordi jeg synes kun det har give problemer når jeg skulle ligge det ind i databasen så vil den ikke lave ny linje til kode . Så når jeg skal have kode til så skulle jeg gå ind i databasen hver gang og gøre det .
Forstå ikke lige helt det der med html ??
Vil overvej at flytte video til toppen
Jeg vil arbejde på mic så der ikke komme til at ske igen
Overvej at tag dem væk reklamer. Kun jeg ikke bare have et link til en side hvor kode stå skrevet ?? Eller skal jeg selv have det på siden ??. Men hvis jeg skal have video i toppen så der efter tekst og derefter kode fra video have du tænkt dig sådan ?? Kan du bedre lide det på den måde ??