feedback på min side

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej

Feedback her

Jeg kun godt tænke mig at få feedback på min side, jeg vil høre hvad i mener og hvad jeg kan gøre bedre måske :)

Arbejder på lige pt:

- Arbejder på at bygge den til mobil også
- Få google+ og facebook på siden
- Arbejder også på at bygge en side omkring mig som person.

Håber jeg få noget ROS og RIS!

Jeg vil klart kigge på det som du siger og vil klart tag op og kig på det!

Hilsen Jesper P

16 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Syntes at du mangler lidt mere til at sælge ideen på din side.

Når man ser siden, tænker man ikke sådan lige: "Wow, det må jeg ha'" - men noget grafik samt et lækkert video klip, vil helt sikkert hjælpe

Syntes at du mangler lidt mere til at sælge ideen på din side.

Når man ser siden, tænker man ikke sådan lige: "Wow, det må jeg ha'" - men noget grafik samt et lækkert video klip, vil helt sikkert hjælpe

Altså en lækker og fed into til min video eller hvad tænker du sådan helt på?

Hvad tænker du på når du siger sådan?

Har du kigget din video igennem på youtube inden du lagde den op / lagde den ind på siden. Jeg kiggede det første minut og det er umuligt, at se hvad der foregår + umuligt, at forstå hvad du siger. Det er altså en ommer :/

Jeg vil prøve forbedre det, og hvad tænker du på når du siger ommer?.

Altså mener du at jeg godt kan gøre det bedre?

I stedet for at skrive "Læs mere..." så slet det også lav hele boksen til link, og lav så baggrundsfarven skifter med CSS så forstår man godt at man kan klikke.

Hvordan gøre jeg sådan at det er hele boksen?.

Tænker du sådan her;

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

På din fejlside http://www.mebe.dk/nisse står nu :

Skulle gerne været blevet bedre nu.

Fejl på siden!!

Du er kommet ind på en side som ikke findes mere!! Prøve igen

Det er vel ikke siden der er fejl på.
Og siden har vel aldrig været der.
Og det hjælper ikke at prøve igen.
Så den fejlbeskeden kunne du godt gøre bedre.
Også skriv også fejlkoden. For eksempel 404 det er folk vandt til at se også ved de godt hvad det betyder tit.

Men din fejl besked skal jo passe med det der rent faktiskt er sket.

Du kan lave forskellige fejlbeskeder alt efter hvad fejlkode det er.

Hvorfor har julemanden ikke nogen øjne ?

Der er blevet fundet en ny som har øjne.

Nu ser faviconet godt ud med M'et.

Jeg synes det passer godt. :)

Men nu er der kun én artikel.

Grund er fordi at jeg vil kun køre mysqli og php. (Dog vil jeg slet dem om lidt igen da jeg skal have gjort det bedre)

Indlæg senest redigeret d. 10.12.2012 12:39 af Bruger #17136

Jeg tænker:

• at videoen skal uploades i bedre kvalitet. Jeg kan ikke læse hvad der står i koden eller på skærmen ellers.
• at jeg ikke kan forstå hvad der bliver sagt, lyden er også for dårligt. Det kunne være du skulle anskaffe en bedre microfon, hvis det er noget du vil arbejde med seriøst. Om ikke andet så leg med indstillingerne til microfonen så lyden bliver bedre

En ting jeg lige fandt, og som er lettere vigtigt (går jeg ud fra) er i din menu.

Når man holder musen over "Information" og så vil ned på en af de 2 undermenu punkter, så skal man bevæge musen overordenligt hurtigt for at komme ned på menupunktet, inden den når at fade væk igen. Du er nød til at lave at hvis man bevæger musen ned i din undermenu-bar så skal menuen ikke skifte før man faktisk fjerner musen helt fra menuen.

Hvis det var mig, så havde jeg droppet Facebook og Twitter links i selve menuen og lagt dem på siden hvor de altid er. Som tommelfingeregel siger jeg altid at eksterne links ikke skal være i en navigations menu.

Resten som jeg har kunne finde er allerede blevet sagt af andre :)

En ting jeg lige fandt, og som er lettere vigtigt (går jeg ud fra) er i din menu.

Når man holder musen over "Information" og så vil ned på en af de 2 undermenu punkter, så skal man bevæge musen overordenligt hurtigt for at komme ned på menupunktet, inden den når at fade væk igen. Du er nød til at lave at hvis man bevæger musen ned i din undermenu-bar så skal menuen ikke skifte før man faktisk fjerner musen helt fra menuen.

Hvis det var mig, så havde jeg droppet Facebook og Twitter links i selve menuen og lagt dem på siden hvor de altid er. Som tommelfingeregel siger jeg altid at eksterne links ikke skal være i en navigations menu.

Resten som jeg har kunne finde er allerede blevet sagt af andre :)

Jeg vil kigge på det og lige og her arbejder pt på en ny menu som gøre det letter for bruger at være på siden.

Jeg tænker:

• at videoen skal uploades i bedre kvalitet. Jeg kan ikke læse hvad der står i koden eller på skærmen ellers.
• at jeg ikke kan forstå hvad der bliver sagt, lyden er også for dårligt. Det kunne være du skulle anskaffe en bedre microfon, hvis det er noget du vil arbejde med seriøst. Om ikke andet så leg med indstillingerne til microfonen så lyden bliver bedre

Det er klart noget jeg vil se og er glad for du siger det til mig :) og tak!

Jeg syntes ikke der er nogen grund til at slette de artikler du har lavet bare fordi de ikke var så gode.
Du kan jo altid lave det bedre.
Nu er der ingen artikler at kigge på.

Når man logget ind står der kun "Skrive et password eller brugernavn".

De fleste af dine links virker nu ikke.

Det er ikke den store ide ved at sætte links på din hjemmeside som ikke virker, så bliver dine brugere bare skuffet.

Hvis du endnu ikke har lavet noget om MYSQLI så er der jo ikke nogen grund til at have en menu med det når ingen af links virker.

<< < 12 > >>
t