Hejsa Kenneth
Hvis man ser på din side med brugervenlighed og usability så er der plads til forbedringer.
Dit farvetema og kontraster er rimeligt gode.
DOG skal du arbejde med din bredcrumb linie som kan forstyrre.
Hvis jeg trykker på Opladere så bliver bredcrumbs linien alignet med den grønne bar, og den grønne bar der BURDE alignes med den anden grønne bar står nu og flyver midt i ingenting.
Links / MenuDin menu til venstre laver postbacks, som gør at hele siden reloades hvilket for mig virker forstyrrende på grund af de er vist som treeview.
Desuden er den lang tid om at loade den næste side man har klikket på, hvilket er et meget stort problem i forhold til usability (for ikke mindst at sige SEO værdi).
UnderkategorierJeg kan ikke helt kategorisere dette, men den irriterer mig.
Måske der skal mere afstand til, eller noget med overskriften, men det virker malplaceret. Eventuelt overvej lidt margin/padding i siderne for at adskille det lidt måske.
FooterDer er ikke noget der synligt adskiller din footer fra resten af din side (stre, farver, border, eller andet) så når øjet ser det virker det som mere rod der er kastet ind i bunden af siden.
Se på at lave lidt afstand til dit egentlige indhold, og grafisk lav noget der viser dette ikke er en del af resten af siden.
Gør et kupDu viser et billede med procenter for man kan spare en masse, men når man ser på listen er der intet der skal virke tillokkende på mig til at se det er billigt (medmindre jeg har set samme vare andet sted og kan huske jeres er billigere).
TILBUDDen lille NEDSAT tekst som har samme farve og kontrastforhold som alle andre elementer på siden, popper simpelthen ikke i øjnene til at se det.
Desuden virker det underligt at have Gør et kup og tilbud ikke viser det samme?
Sociale medierDet er rigtigt godt man kan dele det på sociale medier, men helt ærligt - LinkedIn?
Tror du man vil dele et godt tilbud på sit professionelle netværk?
Mit mærke manglerRigtigt godt spottet man kan sige til i mangler noget. Men hvis du ikke stiller noget til rådighed for dem med noget tekstfelt hvor man kan indskrive noget til jer, eller linke til kontakt siden så får du ikke folk til at gøre det. Forbrugere er meget forvente og meget dovne, så stil noget til rådighed for dem og gerne med noget opfølgningsmail for ellers så handler de et andet sted.
Covers til iPadDet skal ikke stå så langt nede på forsiden for din chance for det bliver læst er meget lille - folk klikker videre så snart de kommer ind for at købe noget.
Det skal med i din lysavis meget tidligt fordi det er meget relevant i tiden.
ForsidenDu har rigtigt meget tekst på forsiden - hvorfor?
Forventer du at dine besøgende har en interesse i at læse hvorfor i er anderledes for at ville browse videre, siden det står på forsiden?
Vigtigt de læser det for at være kunder? Køber de mere af at læse det?
Hvis ikke så flyt det til et mere passende sted som "Om os" (som i ikke har?), eller politik.
TitleOvervej også at gå dine title's igennem på dine billeder. Fx "Fragt" eller "Facebook" får ikke brugeren til at klikke på det, og SEO mæssigt er det også meget dårligt.
BillederNu fandt jeg et produkt som jeg ville se noget om:
http://mobil4u.dk/da/mobilholdere/481-clingo-universal-air-vent-holder-.htmlAldrig har jeg set så små og dårlige billeder. Det virker skræmmende allerede uden jeg er besøgende med formål at købe noget, så det skal du gøre noget ved.
Sociale medier under produktHvorfor står disse og flagrer og tager så meget plads?
Hvorfor har du ikke flyttet +1 og facebook knappen over til højre for mini-billederne? Samme med print og fuld størrelse.
De tager for meget plads og betyder der er meget spildsplads og brugeren skal scrolle meget for at komme til teksten som er vigtig - de anbefaler ikke noget de ikke kan læse om og som er besværligt og irriterende. Skab en god brugeroplevelse for ellers får du ingen plus'er eller delinger.
Antal produkter per sideEr meget irriterende man skal så langt ned på siden for at kunne ændre det. Når du har din breadcrumb linie der tager plads så lig den i toppen til højre over den grønne linie.
Samme produkt?http://mobil4u.dk/da/mobilholdere/483-clingo-universal-sugekop-holder-.htmlEr det ikke samme produkt som jeg lige har omtalt, med andre billeder og beskrivelse?
Ellers er det svært at se forskellen og virker dumt ikke at bruge bedste billeder på en og få en samlet god tekst.