Hej. Tak for jeres respons. Har haft lidt interne netværksproblemer, så fejlen på tilbud.php har jeg først lige fået rettet i dag.
Angående at bruge et færdigt system som bund og så bygge mit eget ovenpå så vil jeg, i modsætning til dem jeg kender, indenfor branchen, der ligeledes laver deres eget CMS og sælger til kunderne, men bruger selv wordpress eller lignende, så vil jeg bruge mit eget CMS, og dette er netop fordi jeg kan finde fejlene hurtigt, når jeg selv bruger systemet dagligt. Hastigheden arbejder jeg på, men det er svært at få grafikken ned i så lille en filstørrelse at den indlæses hurtigt, uden at ødelægge kvaliteten for meget. Det med at kvaliteten af mit profilbillede er dårligt, skyldes at det er noget jeg har snuppet på min skoles intranet og genanvendt, da jeg ikke har udstyret og lokationen til at tage et fornuftigt billede i høj kvalitet. Det skal nu nok komme på et tidspunkt.
Slideshowet på forsiden har jeg også fået tilbagemeldingen fra andre på, hvor meldingen lød på at det var alt for stort. Det skal jeg også have gjort mindre. Logo er også noget jeg er igang med at designe, men det går lidt sløvt til med at få gang i de grafisk-kreative hjerneceller
Det med at min menu skjules er netop med, fordi jeg ville se om det kunne udsættes at skulle lave en mobilversion af sitet, fordi menuen jo trækker sig sammen. Det virkede for et stykke tid siden og da jeg så hentede et opdatering af bootstrap virkede det ikke mere. Jeg har ikke prioriteret det så højt at finde fejlen, men det skulle ikke undre mig at den ligger et eller andet sted i min opbygning. Synes også selv at diverse tekster på siden var lige lovlig lange og dem er jeg igang med at korte ned på, så det er det mest relevante folk kan læse.
Jeg takker endnu engang for jeres respons og gode råd.