Countdown + udeluk.

Tags:    javascript

Hej udviklere.

Jeg forsøger at lave en udelukkelse via post script - altså med max 3 advarsler.

Men jeg har et problem med denne funktion, efter den har talt ned, starter den blot forfra. Så der skal jeg finde en mulighed for at tjekke selve "banneddato", hvor den kan stoppe efter 2 minutter ud fra dato+tid.

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Men jeg skal have den til at lave handling efter tiden er udløbet i countdown.

Eks: 60 sekunder tilbage, når den når 0, skal den sende brugeren til Banned(.php)

Det skal nemlig være muligt for brugeren at kunne bevæge sig rundt i de 2 minutter, og når tiden er udeløbet, skal brugeren lande på Banned(.php), hvor den smider brugeren ud.

På de 2 minutter man har, kan man nå og læse sidste post.

Men problemet er, hvis jeg kaster mig rundt nu, så får jeg bare igen 2 minutter. Og det kan man jo bare blive ved med så.

Kan i følge mig?.

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Din løsning kan klares mere elegant ved at bruge selve Date objektet.

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

I øvrigt kan jeg foreslå dig at benytte dig af et Date library, der gør det super nemt at lave flotte og læselige datoer og datointervaller.

http://www.datejs.com/ - Et godt eksempel på et yderst velfungerende Date library.

Indlæg senest redigeret d. 18.11.2012 12:42 af Bruger #11328
Har du tænkt på at hvis det laves i javascript så sørg for denne udelukkelse også virker hvis brugeren slår javascript fra :)

t