Cygwin fejler ved /Fælles Filer/

Tags:    cygwin phonegap symbian

Jeg har arbejdet lidt med APPS i phonegap til iOS og til Android, og nu vil jeg gerne prøve at lave noget til Symbian.

Jeg har fulgt phonegap's guide: http://docs.phonegap.com/en/2.2.0/guide_getting-started_symbian_index.md.html#Getting%20Started%20with%20Symbian

Dog får jeg en fejl når Cygwin skal bygge min APP, den kan ikke finde en fil i "Fælles Filer" mappen, jeg er ret sikker på at det er fordi at navet indeholder æ.

Jeg kører med Win XP. Er der nogle der har et forslag til hvordan jeg evt. kan ændre navnet på "Fælles Filer" (common files) mappen, således at det ikke længere indeholder uforståelige Danske bogstaver, eller hvordan jeg ellers kan få Cygwin til at spille.

//Kasper

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det kan måske også være på grund af mellemrum prøv at skrive din sti som
"C:\Fælles Filer\..."

Jeg har ikke mulighed for selv at angive hvor programmet skal kigge, så jeg kan ikke sætte anførselstegn om stien :)

Ja sådan noget er træls. Noget jeg er begyndt på for en god del år siden er at installere alt programmel-værk i en mappe C:\Programming. Den sti er

- Af kort længde
- Indeholder ikke nogen mellemrum
- Ingen specialtegn

Hvilket er de typiske problemer med nogle programmer og stier. Siden jeg gjorde det kan jeg ikke huske jeg har haft nogle sti-problemer.

Tak for tippet, jeg ser om jeg kan installere nogle af de ting som den bruger i en øæå sikker mappe :)

t