Minigal nano, links til mapper problem...

Tags:    php

Jeg har et lille problem når jeg integrere minigal.

Hvis jeg kommer minigal i et iframe virker det perfekt, men ved alt andet kan jeg ikke få links til mapperne til at fungere.

Jeg bruger dynamiske sider som beskrevet på http://codenerd.dk/dynamiske-sider-med-php-include-og-mod_rewrite-version-2012.html og der er som om at de links som minigals links til galleri mapperne ikke kan samarbejde med dette..

Lige en snip at koden der peger på mapperne i minigal
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Det jeg oplever er at den går til min startside og tilføjer så mappen som vist her: (index.php?dir=biler)

Nogen der har en løsning på dette??

vil helst ikke have galleriet i en iframe...

Indlæg senest redigeret d. 02.11.2012 22:43 af Bruger #16176
6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu er der ikke nogen forskel på om du loader igennem et <iframe> eller direkte i browseren. Et <iframe> er en "browser" inde i en browser.

Ud fra hvad viser af kode, er det i hvert fald følgende del, der ser mystisk ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg tror at vi må se noget mere, for at kunne bedømme hvor fejlen ligger.

Her er hele den del hvor mapperne bliver læst. Koden du nævner der vil jeg mene er den der henter thumb, der bliver vist på mappen.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

og hvordan ser resultatet så ud?

Resultatet er at jeg ikke kan åbne mapperne mm. at hele galleriet ligger i et <iframe>

galleriet fungere fint nok, bare ikke når billederne kommer i mapper..

og stien til billeder er korrekt, når siden indlæses i browseren?

Ja det er den, og så både og... Den sti den selv laver, linker til et forkert sted, jeg vil tro det er pga. at jeg bruger dynamiske sider.

Det er kun når galleriet er integreret uden <iframe> at den ikke kan finde ud af det.. I <iframe> virker det perfekt...

Det skal næsten ses, men jeg har det liggende lokalt, så det er lidt svært at vise..

t