@Robert, det er mig en gåde hvordan et menneske kan have hovedet så langt oppe i røven på sig selv som du har.
Du bliver ved med at kritisere ligegyldigheder på MDN, og ignorerer den konkrete, saglige og velunderbyggede kritik af w3schools.
MDN er ikke Firefox specifik. Det er en WIKI-like side, hvor brugere (af alle browsere) kan komme med rettelser.
Listen på cursor-siden hos MDN er endda delt op i CSS-standard og Firefox specifics. De to der ikke virker i chrome på standardlisten er endda tagged med "experimental".
Der er komplette lister over browser understøttelse, der er referencer, der er eksempler der giver mening.
w3schools har en ukomplet liste, uden henvisninger og med dårlige eksempler.
Jeg har ikke brugt firefox som browser siden der kun var den og iE at vælge imellem. Jeg er ikke en Mozilla fanboy - det er tilfældigvis bare dem som har en af de bedste ressourcer for webudviklere i øjeblikket.
Dit andet link du bringer op som skulle være bedre end MDN er W3's wiki. Det er også en fin side, men hvis man vil have information om specifikationen, så kan man lige så godt læse selve specifikationen istedet for en WIKI-distillering af det. MDN og W3-specs kan ikke sammenlignes, da de har to vidt forskellige udgangspunkter (specifikation og implementering).
webplatform.org er et nyt projekt der vil forsøge at samle alle de løse ender og lave en central og universel webudviklings reference. Men det er et work-in-progress og stadig i alpha state. Kvaliteten af deres cursor side afspejler det meget godt:
http://docs.webplatform.org/wiki/css/properties/cursor - men giv dem et par år, så bliver det nok stedet for den slags information.