Udfyld og fortsæt på samme side.

Tags:    php javascript

Hej,

Jeg fik lidt hjælp fra Benni for nogle dage siden. Dog har jeg stødt på et problem igen. Så derfor opretter jeg så en ny, eftersom den gamle ikke besvares.

--
Fold kodeboks ind/udKode 

Gør at man skal acceptere med et flueben og bekræfte det. Og derefter straks kommer man til næste del.

Men næste del, vil jeg jo gerne have en form. Men når jeg udfylder en form og klikker submit, så går den retur til "acceptere og bekræft" delen igen.

Der vil jeg jo så gerne have den blev på accepteret siden.

Nogen der kan hjælpe?

Tidligere tråd: Udvikleren.dk

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
er det noget a la dette du vil ??
Fold kodeboks ind/udKode 

prøv at kigge på denne http://docs.jquery.com/Plugins/Validation#Example , når du nu har valgt at bruge jquery.

et andet bud, der bruger jeg så ikke PHP til noget.
Fold kodeboks ind/udKode 

demo http://udvikleren.olsensweb.dk/bos/test.html

Hej,

Det er ikke helt sådan.

1: Acceptere og bekræft er fint som før, med det var sammen.

2: Efter flueben er sat og man har bekræftet, skal den gå til accepteret.

3: Men det er i accepteret den er gal med.

4: I accepteret, vil jeg gerne have opret form. Hvor jeg får error og det det på den funktion.

Det vil sige, hvis der bliver tastet forkert, eller mangel på oplysninger i de felter, skal der komme en error, uden at vende tilbage til "acceptere betingelser og bekræft". men under accepteret.
Og det samme hvis brugeren er oprettet, skal man have af vide man er oprettet, aktivere din profil. bla bla.

Men det er det med at forblive på samme side (accepteret) i oprettelsen, som driller mig.

Wow nice.

Prøv lige og klik på din egen demo: Link

Kan du se hvor problemet kan være, hvis jeg nu laver php tjek, om der er skrevet nok tegn mv.

Hvis ikke, så vil den alligevel gå videre.
Det skal den helst ikke, så kan der ikke laves en <div id="??"> noget, som viser "opret formen" igen, indtil korrekt udfyldt.

Når den er korrekt via php tjek. så sender den videre til næste del.

Kan du følge mig?

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Kan jeg ikke bruge den ?.
Så går den da videre til ny URL.
Eller kan det gøres bedre?..

Indlæg senest redigeret d. 27.09.2012 08:57 af Bruger #17369
t