Webbrowser

Tags:    visual-basic

Hej..
Jeg er igang med at lave en Web browser og jeg har bru for hjælp.
Jeg har lige et par spørgsmål her:

1. Hvor kan jeg finde componentet "Web browser"??
2.Hvor kan jeg finde componentet "Statusbar"?
3. Kender i et sted hvor jeg kan få nogen billeder/iconer af et billede af: Stop billede, Tilbage billede, Frem ad billede, søge billede,og home billede??(sådan nogen web browsere billeder)

Håber i kan hjælpe..

Hilsen .:Armen:.[Redigeret d. 07/06-02 22:06:44 af Armen (Cik)]

1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu bruger jeg ikke selv Visual Basic, men jeg har set det og har brugt det før, så jeg prøver at svare.

1. Prøv at højreklikke på komponentlinjen og vælg et eller andet med komponenter. Der skal du tilføje "Microsoft Internet Controls" eller "TWebbrowser". Hvis det ikke virker med at højreklikke, så find et andet sted, hvor du kan tilføje komponenter.
2. Jeg ved det ikke præcis, men hvis den ikke er i komponentlinjen, skulle den kunne tilføjes på samme måde. Prøv at finde noget med TStatusbar eller lign.
3. Du kunne f.eks. åbne din Webbrowser og trykke på Print Screen-knappen på dit tastatur. Så kan du åbne Paint og klikke Sæt ind. Klip hver enkelt knap ud, sæt dem ind i et nyt billede og gem dem som Bitmap.
Ellers prøv at åbne www.google.com og søg på browser bitmaps.

Det var hvad jeg kunne hjælpe med.

med venlig hilsen
Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/flitsbue/

Hej..
Jeg er igang med at lave en Web browser og jeg har bru for hjælp.
Jeg har lige et par spørgsmål her:

1. Hvor kan jeg finde componentet "Web browser"??
2.Hvor kan jeg finde componentet "Statusbar"?
3. Kender i et sted hvor jeg kan få nogen billeder/iconer af et billede af: Stop billede, Tilbage billede, Frem ad billede, søge billede,og home billede??(sådan nogen web browsere billeder)

Håber i kan hjælpe..

Hilsen .:Armen:.[Redigeret d. 07/06-02 22:06:44 af Armen (Cik)]

t