Sæt kryds og kom videre.

Tags:    html

Hej,

Faldt over en tråd der er oprettet på siden.

Fold kodeboks ind/udKode 

Den funktion kunne jeg godt få brug for.

Men er det muligt der er en som kan hjælpe med at den til den at gør sådan her.

Uden markering: Gå ikke videre.
Med markering: Lad checkbox forsvinde og vis <div id="accepteret"></div>

Kunne være dejligt.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har tilføjet en bekræft knap som jeg lidt fornemmer du søger - ellers er det jo bare at lave click event tilbage til på checkbox og fjerne de par steder med btnAccept.
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Indlæg senest redigeret d. 20.09.2012 22:18 af Bruger #10576
Den reloader da ikke efter bekræft ? Der er masser af løsninger, men jeg ved ikke, hvad du ønsker. Hvis du selv har afklaret det vil jeg da gerne hjælpe dig videre.

Ved ikke, hvad den skal bruges til, men virker, sådan som jeg forstår dig, fint sådan her, eller du kan sende brugeren videre til næste side (hvor du så ved at de har accepteret for at komme dertil), eller hvis det er noget, som de møder hver gang på siden, kan du gemme valget i en cookie.

Smart nok. Men ulempe er at den reloader straks efter bekræft.- Så der kommer det frem igen med checkbox og bekræft. hvorfor?.

Bruger jeg denne her: <a href="#" id="btnAccept" name="btnAccept">Bekræft</a>

Så virker det. Men er der ikke en anden løsning som måske er bedre ?

Ellers skal den sende videre til næste trin, efter bekræft.
Så når det er bekræftet, så sender vi dig videre til næste del. Hvor man kan udfylde en form, og opret.

Kan du følge mig?

Indlæg senest redigeret d. 21.09.2012 00:32 af Bruger #17369
Kan man lave så efter bekræft, at man også kan klikke opret bruger, og hvis fejl samt korrekt, så forblive på samme accepteret side, og vise om der er skrevet forkert eller om man er oprettet?

for når jeg klikker på registrer, så går den retur til bekræft. :(

t