Sende mail fra form

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej,

jeg er igang med at bruge en formular på min hjemmeside, og når den er udfyldt skal der sendes en mail til både den person som har udfyldt den og en til mig.

Det har også virket fint, men nu ved jeg ikke hvorfor det lige pludselig ikke virker mere.

Så jeg ville håbe at der måske er en af jer som kan hjælpe mig med at løse problemet.

min kode som skulle sende mailen ser sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at det nu ikke virker.

På forhånd tak for hjælpen

15 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil det så sige at der er ikke så meget jeg kan gøre ved det før jeg har haft fat i min udbyder? :(

Du kan jo teste om mail() returnerer korrekt boolean værdi (true).
Hvis du får din successtekst, så bliver mailen sendt, men enten parkeres i en sendekø, modtagekø, eller direkte i spam.
Får du ikke din successtekst, må du nedbryde flowet i koden, og arbejde dig hele vejen tilbage til start for at finde ud af om din kode fejler. Ellers kan du teste med noget PHPMailer eller et andet fint mailapi.

Ok, jeg får succesteksten, Er der en måde man kan komme uden om den kø, eller hvornår får man så mailene? De kommer i hvert fald ikke i spam, det har jeg tjekket.

Har du testet med andre modtager addresser?

Ja, det har jeg lige prøvet og det virker heller ikke :(

------------------- redigeret ------------------------------

Hey igen,

Nu mange timer senere, får jeg pludselig alle de mails jeg ikke fik tidligere :)

Så de må have ligget i en kø

Indlæg senest redigeret d. 03.09.2012 11:02 af Bruger #14317
<< < 12 > >>
t