skifte mellem opret bruger & log ind

Tags:    javascript

<< < 12 > >>
hej

Det er sådan at jeg sidder og arbejder på en side for en ven og han vil gerne have at jeg skal bygge et forum til ham, men så vil jeg høre omkring hvordan "man" kun gøre sådan at bruger på for siden kan skifte mellem opret bruger og til log ind.

Så det vil sige at den er opret bruger første og hvis man valgt at gå over til log ind så kommer det frem eller hvordan man forklare det.

Så man kan skifte mellem 2 muligheder .

eller hvad skal jeg søge efter på google hvis det er?. Jeg tror det er js hvis det er sådan :)

Håber du kan hjælp mig :)

16 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

men lige nu arbejder jeg lidt på at for input til at være i midt af det hele.

et bud kunne se sådan ud
Fold kodeboks ind/udKode 

demo opdateret

men lige nu arbejder jeg lidt på at for input til at være i midt af det hele.

et bud kunne se sådan ud
Fold kodeboks ind/udKode 

demo opdateret

Jeg har "gjort det sådan her"

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Sorry jeg ikke opdater med kode til css og html, ;) men jeg skal vel bare ret det til .box osv...

du har class="box" på bægge dinen forms !! hvordan skal brugeren se menuen ??
class box har som bekendt display: none; så ingen af formene bliver vist det er vist ikke meningen, menuen skal da visses, så brugeren kna vælge om deter login eller opret bruger han vil

du har class="box" på bægge dinen forms !! hvordan skal brugeren se menuen ??
class box har som bekendt display: none; så ingen af formene bliver vist det er vist ikke meningen, menuen skal da visses, så brugeren kna vælge om deter login eller opret bruger han vil

Jeg forstår ikke lige helt hvad du mener?.

Altså Det som jeg gerne vil have den skal gøre/såfremt start med opret bruger og når man er og klik på log ind så kommer dens infomation frem og klikker man på opret bruger igen så gå den tilbage igen

og ja det som du lave tidlig på siden det var sådan at jeg vil have det men jeg kun godt tænke mig at Tekst var på ventre side og input være i højre side lige ved siden af hinanden , eller at tekst var over og input var under tekst, men så det her fra i midt alt sammen! :)

Indlæg senest redigeret d. 29.08.2012 00:04 af Bruger #17136

Altså Det som jeg gerne vil have den skal gøre/såfremt start med opret bruger og når man er og klik på log ind så kommer dens infomation frem og klikker man på opret bruger igen så gå den tilbage igen

det er meget enkelt:
på index siden er det en menu med 2 valg login og opret bruger. (formene er skjulte)

trykker brugeren på opret bruger, visses formen med opret bruger oplysninger, ved submit sendes brugeren til opret.php, og efter oprettelse sendes brugeren retur til index siden.

trykker brugeren på login, vises login formen, og ved submin sendes brugeren til login.php

det er meget enkelt:
på index siden er det en menu med 2 valg login og opret bruger. (formene er skjulte)

trykker brugeren på opret bruger, visses formen med opret bruger oplysninger, ved submit sendes brugeren til opret.php, og efter oprettelse sendes brugeren retur til index siden.

trykker brugeren på login, vises login formen, og ved submin sendes brugeren til login.php

Nemlig, det er lige sådan at jeg vil have / gjort :), det var sådan jeg ment med det hele :D

Og ja måske lavet nede i bungen af det hele et lille "x" hvor man bare kan luk den samme hvis du kan følge mig ;)

Indlæg senest redigeret d. 29.08.2012 15:08 af Bruger #17136
<< < 12 > >>
t