Hej alle sammen.
Jeg er ikke den skarpeste til koder, og håber derfor i kan hjælpe mig! :-)
Jeg har lavet et design i photoshop, som jeg er godt tilfreds med, dog skal jeg nu til at sætte det op, i CSS som jeg slet ikke har forstand på, men håber jeg kan få en ven eller anden til at hjælpe mig med..
Spørgsmålet lyder egentlig på.
Kan mit template, køre med php-fusion? Jeg har forhørt mig om systemet php-fusion, og folk siger det er meget begrænset, altså svært at lave om i.
Og alle de templates jeg har set på, er alle sammen hvor alt står som man kender php-fusion for..
Det gør mit template tvært imod ikke, jeg har ikke venstre side boksene, mine menuer ser lidt anerledes ud, og jah, det ligner ikke egentlig ikke et normalt php-fusion template..
Her kan i se mit template.
http://s19.postimage.org/n6uysvlz7/s_Ak_design.png
Tror i dette kunne laves i en CSS fil, og kunne køre med php-fusion?
Jeg har prøvet at lege med php-fusion, og jeg synes faktisk kun godt om det, det har alt hvad jeg behøves.
Ekstra information, til dem der vil vide hvad hjemmesiden skal bruges til:Hjemmesiden, som jeg håber at kunne få bygget, bliver en så kaldt "klan" hjemmeside for spillet DayZ som er et mod til Arma II: Combination Operations.
Vi har vores egen server US 2287 hvis i skulle få lyst til at komme ind, men mangler nu vores egen hjemmeside, som vi håber at kunne få op :-)
Jeg håber i vil tage jer tid til at besvare mit spørgsmål, og jeg takker mange gange på forhånd! :-)
Hav en god dag