Passed, 1 warning(s) html

Tags:    html

hej

det er sådan ind her skrive de alt muligt omkring sådan her

Using experimental feature: HTML5 Conformance Checker.

The validator checked your document with an experimental feature: HTML5 Conformance Checker. This feature has been made available for your convenience, but be aware that it may be unreliable, or not perfectly up to date with the latest development of some cutting-edge technologies. If you find any issues with this feature, please report them. Thank you.

Hvad mener de helt med det?

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er fordi HTML5 checkeren ikke lavet 100% færdig, den er et forsøg som det er lige nu, så du skal regne med den godt kan lave fejl. Den er heller ikke 100% up-to-date.

Indlæg senest redigeret d. 05.08.2012 23:41 af Bruger #15754
Det er fordi HTML5 checkeren ikke lavet 100% færdig, den er et forsøg som det er lige nu, så du skal regne med den godt kan lave fejl. Den er heller ikke 100% up-to-date.

Hvad kan jeg gør ? og er der mulighed for at jeg kan gøre noget?

Det er ikke en fejl med dit markup, det er bare en warning til dig, som bruger, at den feature du bruger på deres site godt kan indeholde fejl eller være misvisende.

Det er ikke en fejl med dit markup, det er bare en warning til dig, som bruger, at den feature du bruger på deres site godt kan indeholde fejl eller være misvisende.

Okay, så jeg skal overhovedet ikke tænke over det eller hvad?

Som udgangspunkt nej :)

Som udgangspunkt nej :)

Okay Tak Jan(MB)

Håber du få en god aften! :D

t