Java Bøger

Tags:    java

<< < 12 > >>
Hej er der nogen som ved hvor man kan koebe boeger om Java for begyndere?

17 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ah ja, okay det nævner historien ikke rigtigt noget om. Men for det meste kan man købe udviklings og programmeringsbøger i de fleste størrer boghandler. Eller hvis man ikke kan finde dem der, kan man altid prøve, at besøge en af de store uddannelsessteder de har nogle boghandler der er meget mere fokuseret på fagliteratur end normale boghandler.

Nogle af dem er håbløst outdated ... Nogle enkelte er okay som start bøger, men du ville hurtigt skulle skifte dem ud til nogle rigtige bøger alligevel. Så jeg ville droppe dem og købe en god bog i stedet.

Jep, de hæfter jeg har er omkring 80-100 sider, hvorimod en bog er meget tykkere, og går mere i dybden.

Ja, jeg ville undlade hæfterne... Du får intet ud af dem, som du ikke kan finde på nettet!!

Bøgerne derimod er ofte meget mere grundigt opbyggede, og du vil få meget mere viden ind, samt få lov til at gå mere i dybden, end med hæfterne. Mange af dem har endda også gode opgaver, til hvert kapitel.

Jeg kan bl.a. anbefale Java How To Program af deitel og deitel, eller Big Java af Cay S. Horstmann

Indlæg senest redigeret d. 02.08.2012 19:42 af Bruger #4487
Jeg har selv bestilt denne bog

http://www.amazon.co.uk/Java-Beginners-Guide-Herbert-Schildt/dp/0071606327/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1343056475&sr=1-1

For gratis forsendelse tog det to dage at modtage bogen kontra de 8-13 dage de skriver på siden ,)

Tak men faktisk mente jeg ikke online butikker

De sælger også programmerings bøger i Expert (har jeg i alt fald set i Nakskov, på Lolland), men ellers som Dan siger, din lokale boghandler :)

@Daniel programmeringsbøger eller programmeringshæfter?

Nåår ja, lille fejl af mig. Det er selvfølgelig programmeringshæfter de sælger dér. Undskyld :-)

<< < 12 > >>
t