Hej jeg har den her side hvor man kan teste hvor mange tegn browseren kan gemme i localStorage og sessionStorage :
http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/eksempler/eksempel0008.htmlNu vil jeg gerne lave siden om så den bruge web workers som jeg forstår skulle være godt til sådan en opgave.
Testen lider nemlig under at processbaren ikke opdater sig før hele testen af slut i de fleste browsere og det lidt ærgeligt det er meningen man under testen skal kunne følge med på processbaren og se hvor langt man er nået.
Nå men nu er jeg så lige idag gået igang med at lære om web workres så kender det ikke endnu men jeg kan se at man ikke har adgang til window objecktet fra en webn worker og dermed heller ikke localStorge og sessionStoage...
Så hvordan skal jeg kunne lave min test med web workers ?
Jeg ville jo gerne putte localStorage.setItem('', e.data); i min web worer fil men det kan jeg jo så ikke.
Fik afvide noget af min kode var ueffektiv.
Så fik jeg afvide jeg kunne skrive data = new Array(10000000).toString(); i stedet.
Er der en endnu bedre måde at lave en lang streng på hvor der skal være et vist antal tegn i ?
Indlæg senest redigeret d. 29.07.2012 06:09 af Bruger #13010