Dan
Se her:
http://postimage.org/image/k3gwxnpqd/Som du kan se så er der noget tekst til venstre i (den grønne) som skal have en relativ størrelse således at når du gør dit browservindue større eller mindre så tilpasser den sig således du ikke får nogen scrollbar på siden.
Den lyserøde til højre er den der oftest vil fylde mest og derfor skal være "indholdet" på denne side og det er derfor vigtigt at den kan flytte mit andet indhold rundt på siden (såsom footer og andre elementer som ikke er float).
Denne lyserøde kasse vil have en fast defineret bredde på ca. 300px og så vil der altid stå information i denne kasse og så vil den grønne kasse "bare" udfylde resten med den tekst der nu er på siden.
Rasmus
Den skal tilpasse sig til den resterende bredde på browseren.
Hvis den lyserøde har en bredde på 300px, og browseren vises på 1024 skærmbredde - så vises teksten på dette, og når du så trækker vinduet mindre eller vises på en mindre skærmstørrelse skal den lyserøde forblive 300px, men den grønne krympe fordi der så er mindre plads til denne.
Altså benytte sig af min-width og max-width.
Mit problem er "bare" at disse skal sættes således at max-width bliver "det resterende" som er tilbage fra skærmbredden minus størrelsen på den lyserøde.
Lidt ligesom hvis den lyserøde er indholdet og har den faste bredde på 300px så skal den grønnes bredde være resten af bredden altid, og så vokse i højden på linierne længere nede hvis det er nødvendigt.