Jeg har også læst nogen der skrev om de ikke var tilfreds med dem.
Men jeg syntes det er fint nok.
Kan godt lige de har en chat hvor man kan spørge om ting med det samme istedet for man skal sende emails og vente.
Nu er jeg blandt en af dem der har haft dårlige erfaringer med one.com
Især deres support via mail har været enormt ringe. Hvis vi fik et konkret svar på vores spørgsmål så var det enten på svensk, norsk eller engelsk. Mener endda jeg fik et svar på fransk af dem den ene gang. Så skal man køre det igennem Google Translate for at finde ud af hvad der står, og man kan aldrig stole på at den forstår det korrekt. Engelsk har jeg intet problem med, det er resten der er problemet.
En udbyder man under alle omstændigheder skal holde sig fra er web10.dk eller TalkActive ApS. Det var der vi gik hen efter one.com og på deres servere er der ikke andet end fejl og nedetid. Vi har endda oplevet at de har blokeret for download af bestemte mapper til en webshop som vi skulle lave backup af inden opdatering. Det betød at vi var nød til at genuploade billeder til over 100 varer efter opdateringen.
Skal man virkelig anbefale noget, så bliver det GigaHost. Det er godt nok en smule dyrt, hvis man ikke laver en god omsætning på nettet, men til gengæld er det hurtigt, der er en god og hurtig support og ingen grænse på hvor mange hjemmesider du kan have liggende på de ca. 15GB plads man har. Dertil kommer en uendeligt stort antal af databaser. Det eneste jeg kan sætte en finger på ved GigaHost er at deres Brugerkontrolpanel er en smule primitivt og kunne godt trænge til en lille opdatering.