css div

Tags:    html css

<< < 12 > >>

Hej,

Jeg vil gerne have tre div boxe lige ved siden af hinanden.
Hvordan kan det laves???

http://imgur.com/4fnWU

11 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Noget i den stil burde kunne bruges.

Juster dine div's bredde i enten procenter eller pixels afhængig af hvordan din div som indeholder de tre div's er i størrelsen.

Indlæg senest redigeret d. 10.07.2012 14:26 af Bruger #16025
Selvom Daniels løsning er fin og fungerer fint, ville jeg foretrække at dine div's fungerer sammen med dine andre elementer og derfor foreslå en løsning der i modsætning til div flytter dine andre elementer som billeder og div.

Jeg personligt er gladere for denne løsning fordi at her har den indflydelse på de andre elementer og har sat den i en anden div fordi så vil indhold nedenunder være på samme linie hvis du har 3 kolonner med forskellig længde indhold i og det samme nedenunder og så vil de 3 under starte i samme niveau.

Indlæg senest redigeret d. 10.07.2012 22:02 af Bruger #17215
så sidder div tæt sammen..??

Ja.

Du kan jo give dem forskellig baggrundsfarver og se at de sidder tæt sammen uden mellemrum.

alle div overlapper hinanden...:(

Det var min fejl, der var noget med at jeg havde to div i hinanden.. Og nu virker det...;) tak skal i have...

Ved ikke lige hvorfor jeg får - Karma.
Kan ikke lige huske koden, men mener da at det var 2 små og 1 bred boks.

Anders > Du fik minus karma fra mig fordi du skal at man skulle sætte margin på. Og det der blev spurgt om var hvordan man gjorde så div står tæt sammen.

<< < 12 > >>
t