faktura nummer til kunder

Tags:    php

<< < 123 > >>
hejsa

jeg vil gerne ude arbejder sådan at kunden få en faktura nummer. jeg har prøve med f.eks.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

men det er da ikke lige så sikkert da der måske kunne komme 2 af de samme. så vil jeg høre jer om i havde en god eller lækker måde man kunne lave sådan faktura på. Hvis det er muligt så må det være gerne være i den still med at Kunder ikke kan få det samme nummer overhovedet på nogle måde.

Håber du kan hjælp mig og hvis du har spørgsmål er du velkommen.. :)

21 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
395 kr for et år? :) det virker da meget billigt ?.. :) fordi de andre skal have mellem 99 til 200 om mrd

Kan du sende et link til hvor man kan se priser og ligne. jeg har prøve at finde det men kan ikke finde noget som helst overhovedet :)

har du prøvet på http://www.ewire.dk ??
privat http://www.ewire.dk/dk/privat/prisliste.aspx
erhverv light http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light/business-light-priser.aspx
erhverv pro http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-pro/ewire-business-pro-priser.aspx

jeg havde prøve deres hjemmeside men jeg synes bar den gøre mig forvirret men ved ikke om jeg skal bruge privat eller erhverv, det må nok være erhverv da jeg har et cvr.. :)

>det må nok være erhverv da jeg har et cvr
ja så kunne erhverv light være løsningen, uden jeg kender noget til Ewire, men det kan værer Mureren gør

>det må nok være erhverv da jeg har et cvr
ja så kunne erhverv light være løsningen, uden jeg kender noget til Ewire, men det kan værer Mureren gør

Ja okay, ellers må jeg lige kontakt dem og høre hvad de mener omkring sagen eller osv.. :)

Det jeg skal sælg det er adgang til min hjemmeside altså lige amino plus dog er det her bare til en hjemmeside. :) hvor man kan bestemme dig for om den skal være gratis i 1 år eller om man skal købe "billig" som koster 54 kr inkl 25%moms og pro plus 63kr inkl 25% moms og Kun den Bedste til 122 kr inkl 25%moms.

Indlæg senest redigeret d. 10.07.2012 13:03 af Bruger #17136
Jeg bruger Ewire.dk
Og kan nemt hjælpe dig med det.

Jeg har betalt 395 kr som en engangsydelse.

Transaktionstype Servicetræk
Emne Oprettelse af pakke "Business Light"
Besked Oprettelse af pakke "Business Light"

Beløb -395,00 DKK
konto Privat konto ( +2981,47 DKK )

Oprettet 12-04-2012 14:56:44

Sådan ser min faktura beskrivelse ud på Ewire.

Lyder meget godt, det så godt være at jeg skal bruge din hjælpe men du skal kun betale 395 kr om året eller hvad? og du skulle ikke købe noget ved siden eller lign ting?

Man betaler "En engangsydelse".
Du skal derfor ikke betale for den pakke igen.
Og selvom de skriver du skal udfylde CVR + FAXNR. Skal du blot skrive: 00000000

I begge felter. Hvis ikke du ejer CVR og faxnr.

Jeg kontaktede dem, da jeg ikke har cvr. så vil jeg jo lige høre inden jeg bestilte den. Men den pakke var ikke så vigtigt med cvr.

Så det er kun 395 kr engang i livet på den konto.

Man betaler "En engangsydelse".
Du skal derfor ikke betale for den pakke igen.
Og selvom de skriver du skal udfylde CVR + FAXNR. Skal du blot skrive: 00000000

I begge felter. Hvis ikke du ejer CVR og faxnr.

Jeg kontaktede dem, da jeg ikke har cvr. så vil jeg jo lige høre inden jeg bestilte den. Men den pakke var ikke så vigtigt med cvr.

Så det er kun 395 kr engang i livet på den konto.

Okay det så meget lækkert at jeg har cvr, så kan jeg tag moms fra ;) men det er da meget billigt, hvis det kun det som du har købt og ikke har købt andet til andet eller ligne og det virker 100%

Prisen er 395 kr (skal ikke betale mere eller mindre) Og kun 1 gang.

Moms, ja sikkert, er ikke så meget inde i det, har ikke selv CVR.

Men ja, det virker 100%.
Når en betaling er fuldført, kan den sende betaleren retur til din side med en Ewireaccept.php dokument, hvor den så kan ændre faktura til betalt. Så du og kunden kan se den er betalt.

Prisen er 395 kr (skal ikke betale mere eller mindre) Og kun 1 gang.

Moms, ja sikkert, er ikke så meget inde i det, har ikke selv CVR.

Men ja, det virker 100%.
Når en betaling er fuldført, kan den sende betaleren retur til din side med en Ewireaccept.php dokument, hvor den så kan ændre faktura til betalt. Så du og kunden kan se den er betalt.

Ååhåhhh hvor lækkert da :)

Ja det er rigtigt at jeg kan tag moms fra i skat osv.. jeg skal kun betale 370 kr ;) wooow 25 kr spar jeg :D hahaha lol

<< < 123 > >>
t