uforstårlig omkring style virker ikke

Tags:    css

hejsa

det er sådan at jeg er i gang med at bygge på min hjemmeside men det er sådan at min style ikke virker overhovedet på nogle måde.. når jeg lave sådan

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

så virker det helt fint men lige så snart at jeg gøre sådan her

Du kan se det her

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

jeg forstår det virkelig ikke fordi altså andet i min style og ligne virker 100% osv..

Håber du kan hjælp mig frem til hvad der er galt med det her style noget lige nu... :)

Indlæg senest redigeret d. 06.07.2012 17:43 af Bruger #17136
6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Indlæg senest redigeret d. 06.07.2012 18:04 af Bruger #955

det virker stadig ikke , :(

Nu virker det 100%

Indlæg senest redigeret d. 06.07.2012 20:28 af Bruger #17136
Det er sådan at du skriver det ikke virker også er det sådan at du skriver det virker 100%.

Kan du bestemme dig for om det virker eller ej ?

Hvis det virker når du skriver inline med style="..." men det ikke virker når du skriver det i en CSS fil så er det nok fordi din CSS fil ikke bliver indlæst hvis stien til den for eksempel er forkert.

Men kom med et link når du spørger så er det meget lettere at se hvad problemet er. For mig i hvert fald.

Indlæg senest redigeret d. 06.07.2012 20:41 af Bruger #13010
Det er sådan at du skriver det ikke virker også er det sådan at du skriver det virker 100%.

Kan du bestemme dig for om det virker eller ej ?

Hvis det virker når du skriver inline med style="..." men det ikke virker når du skriver det i en CSS fil så er det nok fordi din CSS fil ikke bliver indlæst hvis stien til den for eksempel er forkert.

Men kom med et link når du spørger så er det meget lettere at se hvad problemet er. For mig i hvert fald.

nogle gang virker det men jeg tror det er fordi mit hositng firme har en langsom server lige nu og jeg har prøve upload flere gang den ny version altså sådan her

prøve at kigge på kode men tja..

jeg forstår det ikke lige nu og her, jeg tror det er meebox server som er langsom lige nu.. hmm

Du kan tjek her

Virker fint her.

Når du opdater din CSS fil og uploade den også går ind på din side og opdater så kan det godt være at browseren bruger sin cache CSS fil i stedet for at downloade den nye CSS fil med ændringerne.

Så der skal du altså sørge for at browseren læser CSS filen igen.
Det kan du i Firefox gøre ved at holde shirt nede når du opdater så bruger den ikke cachen.

Ja okay, men jeg har snakke med min hosting support og der er problemer med server lige nu ser det ud til..

men den vil ikke opdater som jeg gerne vil have den, hmm

Og det der ved jeg godt scootergrisen :) Raawww

t