Salg af design

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Designet jeg vil var lavet til projekt, men da de ikke betalte, har jeg valgt at sætte det til salg.

Her får i linket: http://andershagbard.wep.dk/shartify/
Ville være optimalt at se den i Chrome da jeg har encryptet htmlen og IE og måske andre browsere ikke læser den encryptede CSS3 ordenligt.

Hvis jeg var dig ville jeg lade være med at bruge sådan nogle "encryption" tricks. Før det første kræver det ikke mere end et par klik i firebug før man har en "unencrypted" udgave. For det andet gør du det svært for google og andre søgemaskiner at indeksere siden.

Egentlig bare for at ubdgå nogle ripoffs.
Sælger self den rigtige version.

Og hvad er så prisen ?

Hvad er prisen for sådan et design?

Hvis jeg var dig ville jeg lade være med at bruge sådan nogle "encryption" tricks. Før det første kræver det ikke mere end et par klik i firebug før man har en "unencrypted" udgave. For det andet gør du det svært for google og andre søgemaskiner at indeksere siden.

enig..

som sagt 2 klik i firebug eller bare tryk cmd + s eller ctr + s

hvis du ikke ønsker nogen skal tage det så lig et billede op istedet.

enig..

som sagt 2 klik i firebug eller bare tryk cmd + s eller ctr + s

hvis du ikke ønsker nogen skal tage det så lig et billede op istedet.

Enig .. det tog 1 click i chrome >_<

350 er prisen.
Jeg er 100% sikker på at der er nogle der kunne finde på at rippe designet men så giver op fordi de ikke kunne finde ud af at decode :)

Én der ikke kender Google ville nok give op ;)

Anyway det er rimelig irrelevant.

User
Bruger #418 @ 28.06.12 12:31
Hej Anders Søgaard

Jeg kan kun fra råde at bruge krafter på at beskytte det på den måde..
det tager under 15 sec at få kode.. du behøver kun at maker alt på side og gå inde i et html program og sætte det inden så har du alt uden det er crypt.

men kan godt forstå dig at du gerne vil beskytte din ting så folk betaler for dit arbejder, men normalt betaler folk jo også. men vil anbefale at få 50% før du start og de siste penge når du aflever..

<< < 12 > >>
t