Jeg kan ikke lide den grå baggrund. Måske fordi den er for mørk. Tror hvid ville være bedre eller måske sort.
Der står på forsiden : "Vi har et forum på siden hvor djs og andre kan del deres infomation og andre ting!."
Hvor er det forum henne ?
Også har du sikkert hørt den 1 millard gange før men det med at du ikke kan stave/skrive så godt det er altså et program fordi man forstår ikke helt så godt det du skriver. Det selvfølgelig ikke din skyld hvis du ikke kan gøre for det men jeg siger det bare fordi det jo ærgeligt at folk ikke kan forstå det så godt så jeg tror du skal arvejde samme med en anden person der så kan rette alle de her stave/skrive fejl sådan at det kan blive lette at forstå.
Men egentligt syntes jeg hellere du skulle gå igang med at lave noget indhold istedet for at sidde og bruge så meget tid på at få udseendet helt perfekt.
Du kan altid rette udseendet senere med CSS, se hellere at få noget indhold på.
Så mit råd vil være "Indhold, indhold og indhold" det er hvad der mangler.
Og når du har lavet en masse indhold... så lav noget mere indhold.
okay så kan det være at jeg vil lave en hvid background.
Det er så rigtigt nok, hvor er det forum henne..
det vil jeg også kigge på når jeg kommer hjem fra ferie
Ja, jeg vil få en ven til at kigge min stave fejl.
Ja det er rigtigt nok med det med indhold men så vil jeg lige heller få kigge på det der med knapper med css og lign.
Ja jeg skal nok kigge på indhold men det kan første blive når jeg kommer hjem fra ferie
desværre.. men jeg skal nok få lave noget mere indhold
Din content-box har ikke afrundede hjørner ligesom mange af de andre bokse har. Sørg for at det er ens alle steder.
Nu bruger du det røde kryds (fra fejl-beskeden) til at skrive "Du er velkommen til at opret brugere!" på opret-siden, hvilket måske heller ikke lige ser så indbydende ud (det der med at blive mødt af et rødt kryds!!)
Derudover er det korrekt forstået, at du skal få arbejdet på indhold, en 404 side OG STYLE DINE KNAPPER :-)
Hvad mener du helt med den første?
Jeg tror at jeg skal lave den om men jeg vil kigge på det når jeg kommer hjem fra ferie
og jeg vil tag alle min style væk fra knapper.
Men drenge det bliver altså første lige når jeg kommer hjem fra ferie da jeg tag afsted om 5minutter, og kommer første hjem om 1 uge
i må hygge jer!.
Indlæg senest redigeret d. 24.06.2012 06:53 af Bruger #17136