Hvis det er noget med rettigheder, så må det være et sted i admin, der skal markeres noget. Det er præcis det samme, der udføres i begge situationer, og der er kun tale om visning af data hentet fra databasen. Jeg har prøvet at se under brugere, og der er kun jeg selv oprettet som administrator, så det giver ikke umiddelbart nogen mening.
Tilføjelse:Når jeg starter Alphajob.org med nedenstående kodning, får jeg denne meddelelse:
Dette er lidt pinligt, er det ikke?
------------------------------------
<script type="text/javascript">
function valueFromSelect(value)
{
var id = document.getElementById("id");
id.value = value;
document.forms["myform"].submit();
}
</script>
<body>
<form action="http://alphajob.org/index.php" id="myform" method="get">
<input type="hidden" id="id" name="land_id" value="" />
<input type="hidden" id="page_id" name="page_id" value="203" />
-------------------------------------
Jeg har fundet frem til, at en mulig årsag kan være, at WP skal slå op i databasen for at finde det filnavn, der skal linkes til – i dette tilfælde companyd.php. Men WP kender ikke navnet på databasen, og kan derfor ikke finde php-filen.
Hvis jeg logger ind på backend (wp-admin), og derefter starter Alphajob.org, så er der ingen problemer. Men det er jo ikke holdbart!
Jeg har derefter prøvet at indsætte den fulde sti til php-filen i url’en således:
"http://alphajob.org/wp-content/themes/twentyeleven/companyd.php”
og slettet den sidste input-linie.
Men så brokker fortolkeren sig med denne meddelelse:
Fatal error: Call to undefined function get_header() in /var/www/alphajob.org/public_html/wp-content/themes/twentyeleven/companyd.php on line 8
Den kan åbenbart ikke finde funktionen get_header().
Kan det have noget med index.php at gøre – den er jo ikke med i url’en?
Er der en anden måde at gribe sagen an på?
Jeg håber meget, at et skarpt wordpress-hoved kan hjælpe mig!!
Tilføjelse den 25. juni.Når jeg sletter "get_header()" i companyd.php får jeg en blank side ved udførelsen af ovenstående url!!
Bjarne Hansen
Indlæg senest redigeret d. 25.06.2012 14:46 af Bruger #17100