Ikke noget konkret til siden, men må man spørge til uddannelsen?
Skal siden bruges til noget eksamen eller har den været brugt til det allerede? I så fald må man spørge til karakter?
Derudover vil jeg sige at siden er simpel, men synes måske den blå er lidt for skrigende og ville forsøge at få en lidt mere neutral og blid blå ligesom den til højre her ved IT nyheder.
Ved "søg efter annoncer" ville jeg måske gemme nogle af de (for mig) unødvendige features som antal pr. side og gemme dem i en avanceret kasse eller en udvidet søgning man kan folde ud eller vise den på resultatsiden istedet.
Pris fra/til synes jeg også godt kunne være en avanceret feature, som måske kunne laves til en slider med to punkter på - se eventuelt jQuery UI.
Derudover kan man ikke se nogen steder hvilke af disse muligheder der er krævet, og så er det (for mig) normal kotume at søgeknappen kommer efter input-felter og søgemulighederne.
Kontakt ville jeg muligvis også sige der kunne være et emne for nemheds skyld for dig så du nemmere kan sortere i de mails du modtager og finde dem nemmere senere når der kommer skub i siden, plus de vil måske endda ha mulighed for at vælge noget foruddefineret som "ide", "ny kategori" eller deres egen tekst - blot ideer.
Er det meningen der skal være noget tekst eller ikoner i den grå top-bar der er?
Ellers virker det som en meget fin side
Indlæg senest redigeret d. 13.06.2012 22:52 af Bruger #17215