søger ideer til HTML sider

Tags:    html

Jeg vil prøve og skrive nogen flere sider på http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/ men hvad skal jeg skrive om ?

Mangler ideer til hvad folk vil vide om HTML.

Jeg kan ikke finde ud af Drag and Drop så den ide behøver i ikke at forslå.

Du kan måske prøve at skrive nogen artikler om bestemte ting, såsom navigationsmenuer, sådan så folk får noget "færdigt" ud af det. Ellers virker det som en meget komplet side! :)

Vil ikke kalde den komplet jeg har nærmest kun skrevet om de nye ting i HTML 5 og andre nye ting om er ufærdige og dårligt understøttet mange af dem.

Men ja det var også sådan noget med navigationsmenuer jeg tænker på hvor folk tænker "Hvordan laver jeg en menu" eller "Hvordan laver jeg et galleri".

Well, den er i hvert tilfælde et godt opslagsværk, det kan jeg personligt skrive under på ;)

Ja, det ville jeg synes var en god idé, navigation, skygger, box-modellen o.s.v.

Super : O )
Men det vel mere CSS de ting du nævner selvom de vil jeg også gerne skrive om, jeg er bare ik så god til det igen men kunne være jeg skulle blive noget bedre til det fordi af og til er der nogen der er irritere mig fordi jeg ikke forstår det.

Hvis du bruger siden og ellers har nogen kommentar så skriv det gerne. Vil jo gerne gøre den bedre.

Indlæg senest redigeret d. 11.06.2012 20:14 af Bruger #13010
Altså, det eneste der har irriteret mig er at der ikke har været nogen deciderede tutorials, så hvis jeg har søgt efter noget bestemt har jeg måtte lede andetsteds eller selv forsøge. Meeen, en hel dårlig ting er det jo ikke, tror på at man udvikler sig som programmør ved selv at lege med tingene, og som opslagsværk fungerer din side super (både HTML og PHP).

Så, kun positive ting herfra, men skal selvfølgelig nok vende tilbage hvis der er noget! :)

Hvad søgte du så bestemt efter der hvor du søgte efter toturials ?

Har både søgt efter skyggeeffekter og navigationsmenuer.

Ok jeg er ved at lave noget om de 2 emner.

t