problemer med header

Tags:    php

Hej

det er sådan at jeg vil ikke have spam min server overhovedet på nogle måde. hvis en bruger skriver noget ind i felter og der efter kommer til at klik F5 så vil den ligge sig ind i databasen igen det vil jeg helst uden gang at den gøre..

jeg har prøve at gøre sådan her

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Kommer frem med fejl her

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jesperbo/public_html/xxxx.dk/xxxx:27) in /home/jesperbo/public_html/xxxx.dk/xxxx on line 50

det vil siger her

og jeg har også prøve gøre sådan her

kommer frem med fejl her

Parse error: syntax error, unexpected '{' in /home/jesperbo/public_html/xxxxxxxxx.dk/xxxxxx.php on line 38

det vil sige den første line der hvor den siger

Spørger hvis du der er mere du vil vide?

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
i koden:

Hvor mange slut-parenteser mangler der?

Forstår simpelthen ikke hvorfor du analyserer din kode. Hvis det er fordi du har problemer med at afkode syntaksen, så få fat i et IDE med syntaks checker. Både Netbeans og Aptana IDE (som er gratis) har syntaks checker du kan gøre brug af.

og vedr. din header-fejl har du hele beskrivelsen her:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jesperbo/public_html/xxxx.dk/xxxx:27) in /home/jesperbo/public_html/xxxx.dk/xxxx on line 50

Har du problemer med at afkode dette kan http://translate.google.com hjælpe dig:
Advarsel: Kan ikke ændre header information - headers allerede sendt fra (output startede på / home / jesperbo / public_html / xxxx.dk / xxxx: 27) in / home / jesperbo / public_html / xxxx.dk / xxxx on line 50

Du har fil 1 der sender output på linje 27, og en header() funktion der genererer fejl på linje 50 i fil 2.

Indlæg senest redigeret d. 08.06.2012 00:04 af Bruger #10216
i koden:

Hvor mange slut-parenteser mangler der?

Forstår simpelthen ikke hvorfor du analyserer din kode. Hvis det er fordi du har problemer med at afkode syntaksen, så få fat i et IDE med syntaks checker. Både Netbeans og Aptana IDE (som er gratis) har syntaks checker du kan gøre brug af.

og vedr. din header-fejl har du hele beskrivelsen her:

Har du problemer med at afkode dette kan http://translate.google.com hjælpe dig:
Advarsel: Kan ikke ændre header information - headers allerede sendt fra (output startede på / home / jesperbo / public_html / xxxx.dk / xxxx: 27) in / home / jesperbo / public_html / xxxx.dk / xxxx on line 50

Du har fil 1 der sender output på linje 27, og en header() funktion der genererer fejl på linje 50 i fil 2.

Tror også at jeg vil hent Netbeans til at check om det hele er ok.

Det her har jeg på linje 27

andet er der ikke på den fil. men jeg har fået ret op på det

det virker næsten, nu skal jeg bare have bygge op sådan at den sende brurger videre

t