Forskellig vising af HP på forskellige opløsninger.

Tags:    html hjemmesideudvikling

<< < 12 > >>
Hey igen folkens.

Jeg sidder stadig og knokler med noget hjemmeside-kodning, men der er opstået et lille problem, igen. :)

Siden ser rigtig fin ud på de fleste computere, men den vises HELT anderledes, hvis man ser den på en computer med enten højere eller lavere opløsning end den jeg har anvendt på computeren, som jeg har kodet på.

Findes der ikke en kode man kan smække ind i sit html for at den på en eller anden måde selv "tilpasser" sig? :)

15 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jan > Ok det forstår jeg så bare ikke helt men det også lige meget her så kan jeg oprette et nyt spørgsmål hvis jeg vil spørge mere om det så vi/jeg ikke overtager tråden.

Det er en lille detalje OP også lige kan få med ;)

Tak for det, det ser ud til at virke fint nu :)

Nu ved jeg ikke helt hvordan anderledes du mente, men en ting jeg har forstået, er at du gerne vil have sitet, til at være centreret både horisontalt, og vertikalt. Og det er den ikke på nogen computere jeg ser sidtet på.

Har både set den på Windows 7 (Firefox), Linux (Xubuntu, Firefox) og nu også på Mac (Chrome). På alle computere ligger sitet lidt mere mod højre, og helt i bunden.

Husk at stemme på det indlæg der har hjulpet dig bedst med dit oprindelige problem, Mads :)

Mvh.

Kasper (TSW)

<< < 12 > >>
t