hej
det er sådan at jeg er i gang med at bygge en indstillinger side til brugere hvor jeg hente deres infomation nede så de er fri for at ret i det/skrive det igen og igen.
så er det sådan at den kommer frem til en den her fejl på siden "Warning: mysqli_stmt::store_result() expects exactly 0 parameters, 7 given in /home/jesperbo/public_html/,,,,.dk/bruger_indstillinger.php on line 45"
det vil sige her
- $stmt->store_result($email, $djnavn, $profiltekst, $facebook, $pris, $booking, $mobil);
sådan her ser det ud lige nu omkring til at hente det nede fra databasen, jeg har ikke fået bygge det op endnu til at den skal updater det .
- <form method="post">
- <?php
- if ($stmt = $mysqli->prepare('SELECT `email`, `djnavn`, `profiltekst`, `facebook`, `pris`, `booking`, `mobil` FROM `brugere` WHERE `email` = ?')) {
- $stmt->bind_param("s", $email);
- $email = $_SESSION["email"];
- $stmt->execute();
- $stmt->store_result($email, $djnavn, $profiltekst, $facebook, $pris, $booking, $mobil);
- ?>
- <table border="0">
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Email</p></td>
- <td>:</td>
- <td><input type="email" name="email" value="<?php echo $email;?>"/></td>
- </tr>
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Djnavn</p></td>
- <td><input type="text" name="djnavn" value="<?php echo $djnavn;?>"></td>
- </tr>
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Facebook</p></td>
- <td><input type="text" name="facebook" value="<?php echo $facebook;?>"></td>
- </tr>
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Pris</p></td>
- <td><input type="text" name="pris" value="<?php echo $pris;?>"></td>
- </tr>
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Booking Email</p></td>
- <td><input type="email" name="booking" value="<?php echo $booking;?>"></td>
- </tr>
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Mobil</p></td>
- <td><input type="text" name="mobil" value="<?php echo $mobil;?>"></td>
- </tr>
- <tr>
- <td id="tb-w_a"><p>Upload Profil</p></td>
- <td><input type="file" name="file" /></td>
- </tr>
- </table>
- <textarea name="profiltekst" style="width:500px; height:170px;"><?php echo $profiltekst;?></textarea><br />
- <input type="submit" value="Godkend brugere" name="godkendt-brugere">
- <?php
- $stmt->close();
- }
- ?>
- </form>
Fejlen "Warning: mysqli_stmt::store_result() expects exactly 0 parameters, 7 given in /home/jesperbo/public_html/,,,,.dk/bruger_indstillinger.php on line 45" hentyder til din line nummer 45, som er:
men jeg har dog der i mode også prøve at ret den til det her ;
- $stmt->bind_result($email, $djnavn, $profiltekst, $facebook, $pris, $booking, $mobil);
så kommer den frem og siger sådan her;
Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 4294967296 bytes) in /home/jesperbo/public_html/xxxxxx.dk/bruger_indstillinger.php on line 45
Jeg kan seriøst ikke se hvor problem ligger da det er ligemeget om man gør det endnu eller det andet.. hmm