Nå men selvom jeg ikke kan se videoerne så kan jeg da lige fortælle hvad jeg ser.
Når jeg kommer ind på forsiden så står der "login" 3 steder, et af stederne er det stavet "login" de 2 andre "log ind".
Jeg syntes det ville være bedre kun med ét sted hvor man kan logge ind.
Jeg forstår ikke helt det har med matemakik Abc og aBc og abC.
Altså der er 3 kategorier af videoer men ABC siger vil ikke hvad de handler om. Skulle det ikke hedde Let, Øvede, Avanceret eller noget i den stil i stedet for ?
Der er ikke nogen videoer under Matematik A, det ved du jo nok men det er bare så kedeligt og se en tom side. Så syntes jeg det er bedre at vente med at linke til den side indtil der er kommet noget indhold på. Det er ligesom de her "under konstruktions" sider som var populære for i tiden når folk ikke havde lavet deres hjemmeside endnu.
Ved hver video i listerne er det et ikon :
http://www.matematikabc.dk/images/icons/play.pngDet ville være bedre med et billede fra videoen eller noget som viser hvad det handler om.
Også der hvor der er stjerne som vel er brugerens bedømmelse af videoen der syntes jeg det ville være bedre ikke at vise 5 tomme stjerner hvis der ikke er stemt endnu så bare undlad at vise stjernerne for eller kunne det jo betyde at videoen har fået dårligste karakter.
Også er det unødvendigt at sktive "Denne video gennemgår..." som det første ved hver video.
Også for eksempel på
http://www.matematikabc.dk/matematikC/trigonometri/1 der vises 8 videoer også skal man trykke "næste" nederst for at se de 4 sidste. Det er unødvendigt. Det ville være meget lettere bare at vise allesammen på samme side.
Abonnementer skulle måske hedder "Abonnementer og priser" eller noget.
Personligt syntes jeg det ville være lettere at forstå hvis det bare hedder 25 øre per dag du bruger siden eller 10 kroner per månden og ikke alt det her med rabatter jo flere dage man køber.
Også kunne du tænke på om folk skulle betale per dag de bruger siden, altså lav os sige de købe 30 dage også bliver de kun trukket for de dage de logger ind sådan at pengene ikke er spildte hvis de ikke bruger siden i en periode.
Og de her alert() bokse der kommer når man vælger en video de er lidt skod også bliver man viderestildt når man ikke er logget ind.
Ville være bare med en anden form for besked og uden videre stilling.
Her er en ide. hvad med at lave en gratis kategori ?
Med nogen få videoer for at give folk en smag af hvad de kan få hvis de betaler.