Dog vil jeg nævne at i den private verden, er det de færreste webhost, der tilbyder at man kan benytte sig af java, da dette oftest kræver en del mere configuration end "bare" at benytte sig af php.
Men er det muligt at lave en Servlet side og købe sig til hosting til fornuftige penge? Hvis ja, har nogle muligvis et link til hvor?
HTML 5 er jo meget ny så hvis man skrev en bog så ville tingene måske hurtigt blive lavet om
Det kan du jo have ret i........ Og det er til min forståelse at HTML5 først er færdig defineret til 2020?
Okey jeg ændre min første udmelding :p sådan noget kan man jo heldigvis.
Nogen der kender nogle gode begynder bøger til HTML, CSS og Javascript. Og gerne nogle mere avanceret bøger efter begynderne.
Med hensyn til online tutorials. Så foretrækker jeg bøger, da jeg syntes det er nemmere at læse og fokuserer end at sidde f.eks på min Ipad2 og læse en længere online tutorial. Jeg har også oplevet at man i online tutorials ofte skal søge på nettet ved siden af for at få en ordentlig sammenhæng i tingene.
Og så ved jeg der er video tutorials ude på nettet som Thomases side. www.nemprogrammering.dk. Det er bare ikke helt for mig.
Samtidig hvis der er en bog der kan forklare Servlets. Hvordan det fungere og hvordan man kommer igang så må i meget gerne smide et link.
Tak igen alle.
Indlæg senest redigeret d. 21.05.2012 18:33 af Bruger #16700