Huske koderne i hoved

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
Hej. jeg vil rigtig gerne begynde med at programmerer lidt, jeg starter med lidt hjemmeside osv. da jeg har læst at det kunne være godt at starte med. Så jeg har set nogle toturials på nemprogrammering dk, men vis jeg skal igang med at kode, går jeg ind i programmet og er nød til at kigge hvad koderne hedder osv. er det noget man lære i hoved på et tidspunkt?
Jeg er 15 år gammel og skal i 9 næste år. I fremtiden vil jeg måske begynde og lave lidt mobil apps :-) men tror jeg starter fra toppen med lidt html :-)

24 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
ja :)

Kan sku ikke finde ud af at installere det :-D burde være det mindste problem...

du kan hent det her

Hvordan er det nu det skal se ud når man starter har downloadet textwrangler men kan man ikke bare få det selv til at komme op med body osv hvor alle de der hvor man skal kode imellem? vis i forstår. jeg har forresten downloadet det på app store :-) Skal man downloade mere end bare programmet når det er fra appstore fordi har set nogle toturials hvor han åbner noger for at få alle de der ting frem som title og body osv. Men det ligger jo ikke på min mac ??

Indlæg senest redigeret d. 18.05.2012 21:33 af Bruger #17224
<< < 123 > >>
t