Hejsa Caspar
Det godt du bekymrer dig og viser du er engageret da du ønsker at kunne dine ting godt, men det behøver du ikke bekymre dig om.
Dengang jeg startede på mit datamatiker studie var jeg også meget engageret i at kunne alting meget korrekt og huske alting i detaljer, men efter noget tid har jeg indset det er okay at kunne huske detaljer om man gør sådan eller at det er noget omkring dette område man skal se på, og så kan man google sig til detaljerne eller så kan indlæg genopfriske ens hukommelse om hvordan noget løses.
Og det gode er jo at det altid er sådan så jo flere gange du arbejder med noget, jo bedre sidder det i fingrene og jo nemmere kan du huske det så hvis du bare begynder på det så skal det skam nok blive bedre.
Jo mere du arbejder med forskellige områder jo bedre bliver du og blot accepter det er okay ikke at kunne alting for det er der ingen af os der kan, det har vi IDE'er til udover hvis vi skal til nogle certificerings eksaminer.
Der er også elementer i HTML jeg ikke kan huske, men det er okay for det er ikke alting man skal bruge lige så meget og så kan man altid bruge google til at hjælpe en med de ting man ikke er så stærk i når det skal bruges.
Det gør vi alle og det er iorden ikke at kunne alting helt igennem - så nørdede behøver vi heller ikke være