problemer med header

Tags:    php

hej

det er sådan at jeg har fået problemer med min header og jeg kan seriøst ikke se hvad problem skulle være?.. hmm

det som jeg skal have lavet det er når man har fået indtaste alt osv.. så når den har gjordt det så skal man blive sendt videre til log ind siden..

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Problem siger sådan her;

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jesperbo/public_html/jesper.dk/activate.php:21) in /home/jesperbo/public_html/jesper.dk/activate.php on line 125

Det vil sige at det mellem rum ligge med header til } else { der ligger fejl. og jeg forstår seriøst ikke hvad problem er i det overhovedet??. Det vil sige lige 10 for jer

Håber du kan hjælp mig med det?

Indlæg senest redigeret d. 17.05.2012 12:55 af Bruger #17136
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan ikke først lave noget html output, og derefter sætte din header location.

Din "header('Location: .....');" skal være før dit output ;-)

Efter du har rykket rundt på det, ser det i grove træk sådan her ud:

1 - Database update
2 - Header(..)
3 - Include db.php

Mon ikke dine queries fejler, da db.php ikke er loadet og derved sender output til klienten? Flyt din include til før du tilgå databasen.

Har du noget output før din kode?

det er hvad jeg ha af sådan php kode? hmm

så jeg skal ligge det op i toppe af koden eller første i toppen eller hvad man skal sige??

EIDT

nu kommer der en anden fejl på siden..

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jesperbo/public_html/....dk/activate.php:17) in /home/jesperbo/public_html/......dk/activate.php on line 41

min kode ser sådan her ude ;

den bliver ved med at lave fejl på header.. :)

Indlæg senest redigeret d. 18.05.2012 01:27 af Bruger #17136
#stefan det er rigtigt nok hvad du siger jeg prøver lige at lave om på det hele og så kommer jeg lige tilbage med noget nyt, ;)

EIDT

Jeg har klart problem! og jeg skal nok give jer som har hjælp mig +1 op her fra!!

Indlæg senest redigeret d. 19.05.2012 01:30 af Bruger #17136
t