fundt ud af hvis begge password er tom

Tags:    php

hej

det er sådan lige nu arbejder jeg hårdt på at gøre sådan at det ikke er muligt at kunne opret sig på siden uden at skrive noget password.,

jeg har prøve men det virker ikke og de kan stadig opret sig på siden..

sådan her ser noget af code ud ;

håber du / i kan hjælp mig videre dog kan jeg ikke forstår hvor det ikke gider at virker overhovedet!!

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

jeg har prøve at gøre sådan her men det virker ikke

nogle som kan forklare mig hvorfor det ikke lige frem virker ?? hmm

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Brug hellere PHP funktionen empty() til at tjekke om variabler er tomme. Funktionen bruges således

Indlæg senest redigeret d. 11.05.2012 22:27 af Bruger #4487
Brug heller PHP funktionen empty() til at tjekke om variabler er tomme. Funktionen bruges således

Takker for hjælpen det var lige hvad jeg havde bruge for :) og tak tak !!

Brug heller PHP funktionen empty() til at tjekke om variabler er tomme. Funktionen bruges således

Med lige præcis det check, så ved man vel ikke om begge variabler har en værdi ved 'else'? :)

Det er vel heller ikke nødvendigt da der garanteret tjekkes om $_POST['password'] == $_POST['gentag'] et andet sted i scriptet. :)

Men ja hvis du vil tjekke begge variabler med det script bør du skifte && ud med || :)

Med lige præcis det check, så ved man vel ikke om begge variabler har en værdi ved 'else'? :)
Nej... Det har du faktisk ret i :P min fejl!

t