Få fastsat en pris m. reference

Tags:    html

Hej igen, håber i kan hjælpe mig yderligere..

Det som jeg fik udleveret af Stefan fungere rigtig godt, der er dog bare et problem..
Den value som nu henter reference prisen, hentede før den bestemte pris, som det kostede at donere til at blive ranken, nu skal man selv indtaste beløbet, hvilket kan føre til at folk misforstår det helt..

Stefan's kode:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Kortene på bordet, er jeg ikke særlig skrap til det her programmering, og håber i kan bære over med mig at jeg søger nogle svar :-)

Er der nogen der evt ved om den dropdown boks jeg har lavet, kan gøres mindre ligesom username og e-mail boksen ? :)

Ville være dejligt hvis i ville tage et kig tak!

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Måske du burde overveje de andre alternativer, som paypal har. Måske er en donations-knap ikke den bedste vej.

Ikke at det ikke kan lade sig gøre, men måske bliver det for uoverskueligt, hvilket aldrig er rart når der er penge involveret.

Hvis du godt kan lide donationsknappen, kan du måske overveje et layout hvor du har 8 forskellige. Derved er referenceid og pris fastlagt for hver enkelt.

Du kunne også lave en simpel udgave, hvor brugeren kun skal vælge beløb. Dette beløb vil ved betaling, blive krediteret brugerens konto på din hjemmeside. Så brugeren først kan vælge sin "vare" efter at beløbet er blevet indbetalt.

Indlæg senest redigeret d. 09.05.2012 13:19 af Bruger #955
Hej Stefan.

Den sidste del du nævner, lyder som en god idé, men igen, så god er jeg slet ikke til alt det med kodning, derfor tror jeg det er "nemmest" at lave som du viste mig i går, men også at gøre så prisen er fastlagt når man trykker, hvis det overhovedet kan lade sig gøre?

t