Program der kan opne en port

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej er der nogle der ved hvordan jeg kan lave et c++ program der åbner port 139 på min computer og et som kan slå den fra igen jeg ved godt hvordan man gør det manualt men det ville være lettere med et program.

Hilsen Shakoo

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
dev-c++ er et IDE med en kompiler indbygget!!

Kompileren er ikke mere "indbygget" end Borlands kommando linie kompiler er indbygget i notepad.

Man kan kompile med "den indbyggede" kompiler uden Dev-C++ og kompileren kan downloades seperat ligesom Dev-C++ kan instaleres uden kompiler.

De få gange jeg har brugt Dev-C++ har jeg brugt den med cygwin, fordi jeg tilfældigvis havde den på komputeren.

Om det er en IDE er vel et spørgsmål om definition.

jeg mener at spørgsmålet var hvordan man åbnede en port ikke om der var en compiler "indbygget" i dev-c++!
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]

>Ole, jeg ved ikke om man kan, men hvis man kan vil det sansynligvis være beskrevet på msdn.
Man kunne begynde at lede i dette hjørne:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iphlp/iphlp/ip_helper_function_reference.asp

> Smurf Killer, det er til tider sjovest at diskutere noget man ved noget om.

>Ole, jeg ved ikke om man kan, men hvis man kan vil det sansynligvis være beskrevet på msdn.
Man kunne begynde at lede i dette hjørne:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iphlp/iphlp/ip_helper_function_reference.asp

> Smurf Killer, det er til tider sjovest at diskutere noget man ved noget om.

hehe ja det kan der så være noget om :D
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]

Hvis du har fået svar på dit spørgsmål, eller ikke har brug for svaret længere, så luk venligst denne tråd.

/AC

<< < 12 > >>
t