Tak til Jer begge.
@Brian >>
"Her skal hovedpræmien vindes hver dag, samt størstedelen af de resterende præmier skal uddeles."
Ja det holder 100%, og det med der kun er meget få første dag er jeg enig i, og lidt mit egentlige problem - Men der bliver skubbet et højere beløb ud i facebook add's samme dag, så jeg formoder og håber på 1500+ første dag, og gætter mig til vi hurtigt ender på 10-15K+ dagligt i løbet af de 4 uger.
Det er selvfølgeligt (desværre) ikke muligt at annoncere vinderen senere når vi taler skrabelod, eller jeg ville blive godt skuffet med et quick lod hvor jeg havde vundet 13år's extra månedlig indtægt på 13.000 og det så viser sig at være en nitte - ellers skal konkurrence betingelserne ændres, så hovedpræmien dagligt trækkes blandt vinderne af de "andre præmier".
@Michael >> Takker, for den procentvise på tid, den tror jeg skal benyttes til de andre præmier - Men jeg skal sku være sikker på den ryger, og jeg ved ikke om der er en kl 23:59 trækker et lod :/
------
Overvejer at finde et random tidspunkt på dagen, lagre det, og efter dette smide ex 10xnitter og så hovedpræmien, men ved ikke helt hvad konkurrencestyrelsen mener om den. Men hvis det er 100% random mht til tid, så skulle jeg mene den gik igennem :/
Eller tage chancen og fyre hovedgevinsten af når dagen før's deltagere er gået igennem, altså ex første dag = 2000 deltagere, og så på anden dagen kaste den efter 2000 deltagere..
Indlæg senest redigeret d. 07.05.2012 13:54 af Bruger #5789