email php ny linje

Tags:    php

hej det er sådan at jeg skal have lavet en ny linje i php og jeg har prøve gøre sådan her her

\n \n og \r \n

men ingen af dem virker kan i forklare mig hvorfor??

hvad gøre jeg galt?

jeg vil ikke forklare hvorfor eller lign da jeg mener selv at det er meget lille spørgsmål omkring at lave en ny linje til email altså lige sådan her
Fold kodeboks ind/udKode 

Det kun være noget i den still :D

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er en rigtig god idé at poste den kode der nu virker - således kan andre med samme problem få hjælp, uden at skulle oprette en ny tråd

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

#Jesper P

Man kan sende html. lige nu sender du bare en tekst streng. Hvor du istedet kunne havde sendt det som html kode som vist her

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2012 22:45 af Bruger #15562
Jeg har klart den der lå et .

Det er en rigtig god idé at poste den kode der nu virker - således kan andre med samme problem få hjælp, uden at skulle oprette en ny tråd

Hvorfor ikke sende emailen som html? Et simpelt <br/> burde gøre det.

Det er fordi når en bruger opret så skal den kunne sende infomation til brugere.. :) så derfor har du svar på spørgsmål :) positiv svar :)

Det svarer stadig ikke på hvorfor du ikke sender emailen som html.
Lige nu sender du bare en tekst streng som en email til modtageren. Det kunne lige så godt være html du brugte - det er stort set alle klienter der bruger det i dag.

Det du prøver på nu er at bruge en line feed eller new line. Det du kunne prøve er at bruge \r\n som er det der er blevet implementeret i PHP (og Java/Python)

#MB
Så jeg kunne også lige så godt bruge <br> ?? eller hvad mener du helt ? jeg forstår ikke lige helt hvad du mener.. :) sorry

hvad mener du helt med dette her også ?
Det du prøver på nu er at bruge en line feed eller new line. Det du kunne prøve er at bruge \r\n som er det der er blevet implementeret i PHP (og Java/Python)

#Jesper P

Man kan sende html. lige nu sender du bare en tekst streng. Hvor du istedet kunne havde sendt det som html kode som vist her

Ååååhh så er jeg helt med :) nu forstår jeg det godt ,, ;) kunne være man skulle overvejr det men jeg skal dog have lavet / gjordt sådan at der kommer lidt styles på email som bliver sendt,

t