Vise redigeringsmuligheder afhængig af brugernavn

Tags:    php mysql

Hej
Jeg er igang med at lave et kommentar-system til min hjemmeside, men det volder mig en smule problemer.
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Koden skulle gøre det muligt at man kan redigere de kommentarer man selv har skrevet og give admin mulighed for at rette i alle kommentarer, men der er to problemer.
1. Linket henter ingen id
2. Jeg kan stadig se "Rediger kommentar" linket når jeg ikke er logget ind, men får denne error:
Fold kodeboks ind/udKode 

Linje 70 er det if(isset....) som jeg har angivet ovenfor.
Hvad er det lige der går galt, fordi jeg synes at jeg har lavet det rigtigt og jeg får en fejl i dreamweaver.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
har prøvet at ændre din query lidt, den skulle melde fejl nu hvis id ikke findes, der ud over har jeg pakket din while ind i { }

prøv det her

har rettet username til name i din første isset, tilføjet en isset mere og slettet dit ; efter din if :)

edit:
det med dit id ikke bliver udskrevet kan jeg ikke lidt svare på ud fra det kode du har angivet her.

Indlæg senest redigeret d. 29.04.2012 19:41 af Bruger #3427
Det prøver jeg. Her får du lige hele kode, dog uden din rettelse, da jeg står og skal ud af døren, så kan ikke nå at teste det:

Det virker rigtig fint, men jeg bruger på min side også html5 placeholder, og jeg har fundet et fallback i javascript, til genstridige IE, dog er jeg løbet ind i et problem med formularen der udskrives, hvis man er logget ind. Jeg har tilføjet javascript src, og ligeledes de egenskaber der skal til for at den virker. Dog virker det ikke i IE, men den originale placeholder virker i Chrome og Firefox.

t