Teksten forsvinder fra link

Tags:    html

Hej allesammen,

Jeg bruger et gammelt program til at redigere min hjemmeside med,"Netscape composer" problemet som jeg nu oplever har jeg ikke set før, nemlig at teksten forsvinder når siden vises i browseren, når man føre musen henover kommer hånden frem og viser at der er en linie men man kan ikke se den før man har trykket på linket, derefter er den fremme og synlig, spørgsmålet er hvad skal jeg gøre for at teksten er fremme hele tiden, jeg gør ikke noget anderledes end før,mine link bliver røde og ikke som tidligere blå.

HCook

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Yay!

Sorry ... skriver du selv koden eller er det fra Netscape composer igennem WYSIWYG editoren ?

edit: har du skrevet noget css til? Eller har du kun skrevet inline css?

Indlæg senest redigeret d. 19.04.2012 22:36 af Bruger #17081
Men, FF0000 er jo rød.. :) Så du har jo selv valgt at teksten skal have den farve

Netscape Composer: Stable release 7.2 (August 17, 2004) [±]

Det er muligvis en smule off-topic, men måske var det på tide at få sig en ny editor? Der er altså sket en smuuuuuuuuuuuuuuule i web-verdenen siden 2004 :P

Mvh.

Kasper (TSW)

har du noget kode man kan se?

har du noget kode man kan se?

Her er en linie.
<li>
<font color="#FF0000"><a href="forretter/fisk/A/Avokadoer med rejer eller kaviar.html">Avokadoer
med rejer eller kaviar</a></font></li>

HCook

Yay!

Sorry ... skriver du selv koden eller er det fra Netscape composer igennem WYSIWYG editoren ?

edit: har du skrevet noget css til? Eller har du kun skrevet inline css?

-----------------------------------------------------------------------
Det fra Netscape composer igennem WYSIWYG editoren, jeg er absolut ikke nogen ørn til at programere selv.

Det der undre mig er at jeg lige har kigget på den tilsvarende side som er aktiv og her er linien lige dan, derfor undre det mig at teksten bliver usynlig nu og ikke før.

t