hjælp til opengl

Tags:    c++

Jeg har et par spørgesmål.

1) jeg jer fulgt nehes tutorials og jeg ville vide om man kunne gøre så at hvis man klikker på trekanten ændre den farve.

2) hvis man klikke på baggrunden så kommer der en lille besked?

jeg ville blive glad hvis nogle sendte mig en email med et kode exemple på det overstående måske med en lille forklaring!!

på forhånd tak for hjælpen

hilsen Rune B
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
For at gøre dine OpenGL scener interaktive (Kilk-bare) kan du "navngive" dit geometry ved hjælp af glLoadName(). Det er du nok klar over! Derefter skal du lave en procedure der kan returnere "navnet" (geometrien) der bliver klikket på. Jeg ved ikke hvordan du skriver den i C (da jeg bruger Delphi) men skulle nu nok findes... om ikke andet her:

http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=32

Held og Lykke
Søren Klit lambæk

Hvis det ikke er for meget at forlange så ville det være qool at der var en der skrev en mail med suorcu og forklaring til mig.
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Hvis det ikke er for meget at forlange så ville det være qool at der var en der skrev en mail med suorcu og forklaring til mig.
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

hmmmm...
kunne jeg få et eksemplar af den email?
for det ville da være ret fedt ja...
så kunne man måske lave et lille puslespil, når du kommer til det med at sætte billeder på firkanterne :)

Jeg har ikke fået den, men det ville være fedt hvis en sendte sådan en til mig på dansk!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Jeg vil også gerne have en kopi vis aldt så der er nogen der sender den

Hvis du har fået svar på dit spørgsmål, eller ikke har brug for svaret længere, så luk venligst denne tråd.

/AC

t