hvis indhold mangler skal felt have værdi fra andet felt

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej
Jeg er igang med at lave en formular, hvor der er nogle felter som skal have samme indhold hvis det ene ikke er udfyldt.
Det er ligesom ved køb af ting på nettet, hvor der er faktureringsadresse og leveringsadresse. Hvis leveringsadresse ikke er udfyldt, så er leverings- og faktureringsadressen den samme.
Jeg forsøger at lave et if/else statement som netop baserer på den metode. I mit tilfælde er det til en bookingformular.
Jeg er dog gået en smule istå, fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal skrive mit statement korrekt:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Hvordan skal jeg skrive mit statement korrekt, og kan jeg kombinere det med mysql_real_escape_string()?, da den gemmer indholdet i en database, samt sender resultaterne i en mail.

14 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det prøver jeg :)

EDIT:
Har lige indsat det i min editor, men nu siger den at der er en fejl i sidste linje af mit script og jeg kan ikke rigtig lige se hvad det skulle være.
Her er hele mit script:

Indlæg senest redigeret d. 14.04.2012 23:23 af Bruger #17072
Det prøver jeg :)

EDIT:
Har lige indsat det i min editor, men nu siger den at der er en fejl i sidste linje af mit script og jeg kan ikke rigtig lige se hvad det skulle være.
Her er hele mit script:
Hvad er det den skriver fo en fejl?

Martin så vidt jeg kan se mangler han en } på / efter linie 77

Martin så vidt jeg kan se mangler han en } på / efter linie 77
ok... så ikke lige din besked da jeg skrev det :P - Går ud fra at problemet er løst, nu han ikke har skrevet tilbage :)

Indlæg senest redigeret d. 15.04.2012 12:30 af Bruger #4487
<< < 12 > >>
t