Held og lykke - håber du får det til at virke!
Husk at give karma, hvis du kunne bruge Andreas Voss, og mine idéer
skal jeg nok men lige pt nu og her arbejder jeg ud fra det som jeg skal have klart lige nu så må jeg ligge få kigge på dit og Voss efter og for ret op på hvis du kan følge i hvad jeg mener?
håber dog det helt
iorden med dig ham??
men det er klart noget som jeg overvejr at gøre efter som jeg har klart det og løse mit problem
, der i mode håber jeg du kan følge mig og det er helt iorden med dig fordi jeg ønsker på ingen måde at være uvenner med dig eller andre., jeg er her for at lærer noget nyt hele tiden og for at lærer noget positivt hele tiden noget godt!, dog der i mode også for lidt hjælp af andre til for vide hvad man skal gøre og osv..
hvis jeg gøre sådan her så kommer der intet indhold infomation frem på siden eller lign?
- ?php
- $id = $_SESSION['user_id'];
- $hemmelig = $_SESSION["hemmelig"];
- $sql = mysql_query("SELECT * FROM brugere WHERE id = '$id' AND hemmelig = '$hemmelig'");
- if (isset($_POST["hemmelig"]) && $hemmelig == $_POST["hemmelig"]) {
der snakker jeg omkring dette her infomation kommer ikke frem hvis jeg bruger det kode som jeg lige har skrevet
- <?php
- include ("include/database/db.php");
-
- if (isset($_POST['updater'])) {
- $email = mysql_real_escape_string($_POST["email"]);
- $djnavn = mysql_real_escape_string($_POST['djnavn']);
- $facebook = mysql_real_escape_string($_POST['facebook']);
- $pris = mysql_real_escape_string($_POST['pris']);
- $booking = mysql_real_escape_string($_POST['booking']);
- $hemmelig = mysql_real_escape_string($_POST['hemmelig']);
- $club = mysql_real_escape_string($_POST['club']);
- $profiltekst = mysql_real_escape_string($_POST['profiltekst']);
-
- $sql = "UPDATE brugere SET email='$email',djnavn='$djnavn',facebook='$facebook',pris='$pris',booking='$booking',hemmelig='$hemmelig',club='$club',profiltekst='$profiltekst' WHERE id = '$id'";
- $tabledata = $sql;