Held og lykke - håber du får det til at virke!
Husk at give karma, hvis du kunne bruge Andreas Voss, og mine idéer
skal jeg nok men lige pt nu og her arbejder jeg ud fra det som jeg skal have klart lige nu så må jeg ligge få kigge på dit og Voss efter og for ret op på hvis du kan følge i hvad jeg mener?
håber dog det helt
iorden med dig ham??
men det er klart noget som jeg overvejr at gøre efter som jeg har klart det og løse mit problem
, der i mode håber jeg du kan følge mig og det er helt iorden med dig fordi jeg ønsker på ingen måde at være uvenner med dig eller andre., jeg er her for at lærer noget nyt hele tiden og for at lærer noget positivt hele tiden noget godt!, dog der i mode også for lidt hjælp af andre til for vide hvad man skal gøre og osv..
hvis jeg gøre sådan her så kommer der intet indhold infomation frem på siden eller lign?
- ?php
- $id = $_SESSION['user_id'];
- $hemmelig = $_SESSION["hemmelig"];
- $sql = mysql_query("SELECT * FROM brugere WHERE id = '$id' AND hemmelig = '$hemmelig'");
- if (isset($_POST["hemmelig"]) && $hemmelig == $_POST["hemmelig"]) {
der snakker jeg omkring dette her infomation kommer ikke frem hvis jeg bruger det kode som jeg lige har skrevet
- <?php
- include ("include/database/db.php");
-
- if (isset($_POST['updater'])) {
- $email = mysql_real_escape_string($_POST["email"]);
- $djnavn = mysql_real_escape_string($_POST['djnavn']);
- $facebook = mysql_real_escape_string($_POST['facebook']);
- $pris = mysql_real_escape_string($_POST['pris']);
- $booking = mysql_real_escape_string($_POST['booking']);
- $hemmelig = mysql_real_escape_string($_POST['hemmelig']);
- $club = mysql_real_escape_string($_POST['club']);
- $profiltekst = mysql_real_escape_string($_POST['profiltekst']);
-
- $sql = "UPDATE brugere SET email='$email',djnavn='$djnavn',facebook='$facebook',pris='$pris',booking='$booking',hemmelig='$hemmelig',club='$club',profiltekst='$profiltekst' WHERE id = '$id'";
- $tabledata = $sql;
- $resultat = mysql_query($tabledata) or die (mysql_error());
-
- if($sql) {
- echo "<p>" . "Godkendt. Den blive opdater" . "</p>";
- }
- else {
- echo "<p>" . "Der ske en fejl, Kontakt Support med det samme!" . "</p>";
- }
- }
- else {
- echo "<p>" . "Du har ikke updater endnu.." . "</p>";
- }
- ?>
- <?php
- $sql_bruger = mysql_query("SELECT * FROM brugere WHERE id = '$id'");
- if(mysql_num_rows($sql_bruger) > 0){
- $row=mysql_fetch_array($sql_bruger);
- ?>
- <h4>Du kan ret i dit Indhold nu</h4>
- <form method="post" action="#">
- <input type="email" name="email" value="<?php echo $row["email"];?>" placeholder="Email Adresse"><br>
- <input type="text" name="djnavn" value="<?php echo $row["djnavn"];?>" placeholder="Djnavn"><br>
- <input type="text" name="facebook" value="<?php echo $row["facebook"];?>" placeholder="Facebook"><br>
- <input type="text" name="pris" value="<?php echo $row["pris"];?>" placeholder="Pris"><br>
- <input type="email" name="booking" value="<?php echo $row["booking"];?>" placeholder="Booking Email"><br>
- <input type="text" name="hemmelig" value="<?php echo $row["hemmelig"];?>" placeholder="hemmelig"><br>
- <input type="text" name="club" value="<?php echo $row["club"];?>" placeholder="Club"><br><br>
- <textarea name="profiltekst" style="width:605px; height:130px;"><?php echo $row["profiltekst"];?></textarea><br />
- <input type="submit" name="updater" value="Godkendt">
- </form>
- <?php
- }
- ?>
-
- <!-- HER JEG NÅET TIL LIGE NU OG DET ER DET HER JEG SKAL HAVE LAVET-->
- <p class="flip">Skift password</p>
- <div class="panel">
-
- <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="350">
- <form action="<?php $PHP_SELF; ?>" method="post" enctype="multipart/form-data">
- <tr><td>nyt password</td><td>:</td><td><input type="password" name="pass" /></td></tr>
- <tr><td>gammel password</td><td>:</td><td><input type="password" name="old" /></td></tr>
- <tr><td>gentag gammel password</td><td>:</td><td><input type="password" name="old1" /></td></tr>
- <tr><td colspan="3"><input type="submit" name="update" value="Opdatere" /></td></tr>
- </form>
- </table>
-
- <?php
- if (!empty($_POST) && isset($_POST['update']))
- {
- if($_POST['old'] == $_POST['old1'])
- { // Laver en kontrol på om old og old1 er det samme.
- $tjek = mysql_query('select from brugere where password="'.$_POST['old'].'') or die(mysql_error());
- if(mysql_num_rows($tjek)==1)
- {
- $updatere = mysql_query("update brugere set password='$pass' where password='".$_post['old']."'") or die(mysql_error());
- echo 'Du har nu fået opdateret dit password';
- }
- else
- {
- echo 'Det indtastede password findes ikke...';
- }
- }
- if($_POST["old"] != $_POST["old1"])
- {
- echo 'gammel password & gentag gammel password er ikke ens prøv igen';
- }
- }
- ?>
- </div>
men der i mode hvis jeg gøre sådan her ;
- $hemmelig = $_SESSION["hemmelig"];
- $post_hemmelig = $_POST["hemmelig"];
- $sql = mysql_query("SELECT * FROM brugere WHERE id = '$id' AND hemmelig = '$hemmelig'");
- {
så kommer der problem i password updater.. hmm,,
så hvis jeg gøre det ene så er der det andet galt. altså password eller er der problem med $post_hemmelig,, hmmm
Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre