Vent på Ivy Bridge?

Tags:    intel processor

Hej Udviklere,

Jeg overvejer at tage ud og købe en Macbook Pro når butikkerne åbner igen på lørdag, spørgsmålet er så om det er værd at vente på at Intels Ivy Bridge kommer på markedet, og om de nye Macbooks vil koste meget mere, da jeg er studerende er økonomien nemlig rimelig stram.

Jeg har også hørt at processoren ville komme på markedet i slutning af april, men et andet rygte siger at den først kommer efter sommeren er ovre, og det synes jeg er lang tid at vente!

Jeg skal mest bruge computeren til programmering 'on the go', men også billedbehandling i Photoshop i ny og næ.

Håber der er nogen der er lidt mere inde i tingene end jeg er!

Mvh. Andreas Voss

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ville nok vente, specielt fordi der har været rygter om redesigns, men hvis du skal bruge den gevaldigt, så skynd dig da ned og køb en :).

Jeg har også hørt rygterne om designet, men for mit vedkommende er designet ikke essentielt da jeg allerede synes godt om Macbooks udseende og vægten skræmmer mig heller ikke.

Jeg er lang mere interesseret i ydelsen, og jeg kan sagtens vente en måneds tid, hvis altså opgraderingen er det værd for pengene, da det stensikkert bliver dyrere. :)

t