Jeg må være træt

Tags:    css html

Hej'sa ... jeg må være lidt træt. Men jeg prøver, at gennemskue hvordan dustin curtis ( http://dcurt.is/ ) har lavet sin sidebar i fuld height. Men det må være en teknik jeg ikke helt kan gennemskue på det her tidspunkt af natten.

Er der nogen der kan gennemskue det for mig? :D?

Når jeg læser den her post imorgen er det sikkert 100% pinligt, fordi jeg har overset et height 100% :D

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sådan her er css for min menu, og den gør faktisk det samme som den menu du har kig på.
Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Hej Dan,

Med fare for at jeg misforstår dit spørgsmål, så er sidebaren (den i venstre side) ikke 100% i height. De har derimod givet den lille tekst "Part of the Svbtle Network" position absolute og placeret den i bunden af siden med en høj z-index.

Håber mit svar giver mening.

Hmn på min skærm er sidebaren 100% height eller mere ... Det er den måske ikke ved dig?

Indlæg senest redigeret d. 31.03.2012 01:14 af Bruger #17081
Sådan her er css for min menu, og den gør faktisk det samme som den menu du har kig på.

spændende daniel ... har du et link til din side ?

Den ligger localhost

Der gør den da ikke meget nytte ... :P

Nope, men så længe jeg arbejder på det her system så kommer det til at ligge localhost.
Når jeg er færdig med første release på det så bliver det lagt ind et sted, du vil dog ikke kunne se ret meget af det, da det er henvendt til mig selv og min familie. :)

t