Hmm.
Jeg er stadig ikke helt med på hvad du mener.
okay jeg prøve lige at forklare det lidt bedre og tage mig god tid på at svar dig godt og pænt eller hvad man siger til sådan noget. ellers må jeg lige tag den i morgen
Det er sådan at når jeg har skrevet et indlæg til databasen og det er kommet op osv.
så hvis jeg klik F5 flere gang så ligger det i databasen alle de gange jeg har klik jeg vil gerne have at ligesom her ;
- $id = $_SESSION['user_id'];
Hvor den skal vide at det her er bruger 41 og jeg skal bare gentag siden sådan at jeg/du ikke kan ligge mange ind i databasen
hvis du kan se hvad jeg mener?..
ligesom det her du hjælp mig med
daniel- $id = $_SESSION['user_id'];
- $sql = mysql_query("SELECT * FROM blog_bruger WHERE bruger_id = '$id'");
- while($row = mysql_fetch_assoc($sql))
- {
Der fik vi den til at gøre at det kunne var brugs infomation vi fik ud af databasen som var ind i blog table..
og kun med det id bruger havde som var log ind med
Jeg har prøve at gøre sådan her ;
- $bruger_id = $_SESSION['user_id'];
- $errorCount = 0;
-
- if($errorCount == 0)
- {
- $insert = mysql_query("INSERT INTO blog_bruger (title,tekst,bruger_id) VALUES ('$title','$tekst','$bruger_id')");
- if(!$insert)
- echo "Der skete en fejl.";
- else
- header('Location: blog_indleag.php?id=$bruger_id');
- }
Så kommer der til at stå i URL sådan her;
blog_indleag.php?id=$bruger_idmen vil gerne have Brugers ID der hvor der stå
"$bruger_id"Spørger bare hvis der er noget som du ikke forstår eller lign daniel
Hvis det er brugerens id, kan du ændre det til:
header('Location: blog_indleag.php?id='.$bruger_id);
Skal det være det id, som dit indlæg har fået i databasen. Hvis du har opsat et id felt:
header('Location: blog_indleag.php?id='.mysql_insert_id());
Takker mange gerne og tak for det hurtigt svar
- Undskyld Daniel jeg ikke fik forklare mig på en Seriøst måde til at du kunne forstår mig men jeg skal nok havde skrevet lidt mere ud af det men igen tak for at du hjælp mig og gøre noget godt !
det skal du være glad for og jeg er glad for du havde tid igen til at hjælp mig med noget godt og positive
Indlæg senest redigeret d. 30.03.2012 00:00 af Bruger #17136