kun frem stille brugers ID

Tags:    php

Hej

Det er sådan at jeg skal have lavet sådan at brugere kan ret og slet osv.. i sine blog indlæg :) oppe i top af siden :)

hvor det er hans id altså(bruger1) som er der :) men som sagt hvis en anden bruger logge ind (bruger2)og så ser han kun hans id og ikke den anden brugers id :) altså (bruger1)

Håber du kan se hvad jeg mener med det ellers må du lige spørger mig ?

jeg har kigge på nogle af de andre sider hvor jeg har "næsten" gør det sammen, og der er ingen fejl.

Der er bare det ved det her problem at den er oppe i toppen altså op ved log ud funktion ;)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

sådan her ser min kode ud :)

og der komme de her fejl frem :)

Notice: Undefined index: id in C:\xampp\htdocs\ny\include\logud.php on line 4

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\xampp\htdocs\ny\include\logud.php on line 6

Tror nok det her er bedste at gå videre med eller tag videre her fra ;

men hvis jeg valg at gøre sådan her

kommer der ingen fejl men der i mode kommer der 2 frem af "blog indlæg" og jeg har kigge på link adr og de er ikke ens :)

Den skal jeg nok gør et eller andet ved sådan at den ikke køre igen og igen osv... :)

Håber du kan hjælp mig frem til at den ikke køre igen og igen.... :)

Det vil være super hvis du kun klare det på en god måde så jeg også lærte noget godt ved det her :)

46 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 22 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
den $id du lige har udskrevet skulle jo gerne være id'et på en bruger, findes der en bruger med id 41?

Hvilken bruger findes der (skal bruge hans id)?

Fejl for min side! Daniel

Det var sådan ind i blog_bruger altså ved bruger_id stå der 43 hvor der der i mode skulle stå 41 som var det rigtigt svar ! Hold kæft man hvor er det her bare pinligt :O Ååhh jeg hader sådan noget !! men tak :)

Så det virker nu?

Så det virker nu?

Jeps :) og tak for hjælpen igen!! :D

Det var sku da lækkert.

Det var sku da lækkert.

ja meget og det var bare mig som have lavet en fejl ind i blog tablen

Det kan jo ske.

Det vigtigste er det virker.

Jeps Du må virkelig have en god aften! og husk lige på at nu kan du gøre noget godt for mig som gøre at jeg er glad :D

t