forslag til at blocker en brugere eller gør så bruger ikke kan log ind på ...

Tags:    php mysql

<< < 123 > >>
Hej

det er sådan jeg vil gerne kun gøre sådan at bruger ikke ville kun for adgang til hjemmesiden f.eks hvis bruger har sagt eller skrevet noget som ikke skulle blive skrevet eller sagt. :) det er sådan at jeg har bygge rank system op ind på hjemmesiden :)

jeg sidde med en lille idé om at bygge det op via at klik på et link eller lign så bliver brugers blocker men så tænker jeg også lidt hvordan skal jeg så gøre at han/hun ikke er blocker. jeg gider ikke skulle gå ind i databasen hver gang og finder bruger..

Men håber du har en ide til at hvordan jeg kan bygge det op på :)

Jeg håber du har et forslag til mig eller en side hvor jeg kan tag noget derfra og bygge videre på eller lign ?

Spørger hvis der er noget du gerne vil vide :)

24 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 14 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
#Thomas

hvordan skal jeg gøre det så ?

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

For at "banne" en bruger, som jeg har forstået, kan du gøre som overstående. Har ikke testet det.

For at "banne" en bruger, som jeg har forstået, kan du gøre som overstående. Har ikke testet det.

Jeg forstår den ikke helt,, hvordan du har bygge den op

er det ikke bare bedre at jeg beholder dem som jeg selv har lavet ?

er det ikke bare bedste at jeg har gør det på den måde eller hvad daniele ?. :) ligenu kan jeg ikke se hvordan jeg skal bygge det på den måde som du har lavet kodeing på eller hvad man siger

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2012 17:23 af Bruger #17136

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2012 17:23 af Bruger #16025

skal jeg bare ikke lave den om til rank?? som jeg også har det eller hvad?

@Jesper, jo det kan du godt :)

@Jesper, jo det kan du godt :)

altså jeg har prøve i begge filer så kommer den frem ligemeget hvad og siger ; Du kan ikke gøre noget her...

kan jeg ikke lige godt bare hold til min egen eller hvad? det er vel lige så godt da :)

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2012 17:31 af Bruger #17136

Det har noget med din rank at gøre. Du skal rette den til ranken for admin-rank. Jeg mener at du nævnet at admin ranken var 2, så skal du bare rette den til:

Men hvis du vil beholde dit eget, så gør det. Så var det jo bare lidt spild at du spurgte om hjælp?

Nu er jeg lidt forvirret omkring hvor du ville have det henne :)

det er til at blocker bruger helt

Det her er til at for til normal bruger :)

Hvor vil du have det henne?

EIDT:

Jeg har fået passe den til Daniele og jeg skal nok give dig noget for hjælpen :) , og tak for hjælpen da :)

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2012 18:04 af Bruger #17136
@Jesper
Hvordan ser resultatet ud? Jeg er sikker på at der også at andre der gerne vil se det.

@Jesper
Hvordan ser resultatet ud? Jeg er sikker på at der også at andre der gerne vil se det.

tilføj også lige databasen

Det virker hos mig :) og tak igen :)

<< < 123 > >>
t